همزمان از هفته دفاع مقدس

یادواره شهدای روستای شورکی تنگستان برگزارشد

مشاور ارشد فرماندهی سپاه امام صادق (ع) در یادواره شهدای روستای شورکی تنگستان گفت: وحدت و یکپارچگی و حرکت در مسیر گفتمان ولایت راز ماندگاری و پیروزی ما در طول دوران انقلاب بوده است.
کد خبر: ۸۵۷۳۹۶۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ سرهنگ نصرالله غزنوی در جمع بسیجیان حوزه امام خمینی روستای شورکی تنگستان گفت: دفاع مقدس 8 ساله ملت ایران گنجینه‌ای عظیم از دستاوردها ی ناب و ارزشهای خالص است که به عنوان میراث جاودان شهدا به دست ما رسیده است و باید نسل به نسل آن را منتقل کنیم وقدر آن را بدانیم.
وی افزود: آنچه موجب ماندگاری پدیده دفاع مقدس شد و دنیا در برابر آن تعظیم و تحسین کرد، استقامت، پایداری و پیروزی ملت ایران را به دنبال داشت، فرهنگ شهادت طلبی و روحیه مقاومت و ایستادگی بودو باید این روحیه دفاع همچنان در ملت ما زنده بماند.
وی با اشاره به اندیشه ولایت فقیه به عنوان سکاندار حرکت رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: دستاورد عظیم دفاع مقدس، توسعه اندیشه ولایت فقیه در جهان و تأثیر آن در هدایت جنگ و مدیریت درگیری با کفر بود که امروز نیز این نعمت الهی برای ملت ایران اسلامی جاری و ساری است.
غزنوی افزود: گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا قطعا برکات معنوی فردی و اجتماعی را به دنبال دارد که نهادینه سازی آثار بر مبنای ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه همگان است.
وی گفت: عزت امروز ما در دنیا به برکت دوران دفاع مقدس است؛ امروز هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی ایران از امنیت و آرامش برخوردار نیست و این موضوع به ثمره برکت دوران دفاع مقدس حاصل شده است.
سرهنگ غزنوی خاطر نشان کرد: امروز اهمیت دفاع مقدس و آثار و درس‌های آن بر احدی پوشیده نیست و ما شاهد هستیم که از کشورهای دیگر راویان دفاع مقدس ما را برای سخنرانی دعوت می‌کنند که با استقبال خوبی هم روبرو می‌شوند.
وی تصریح کرد: استخراج و عملیاتی کردن سبک زندگی شهدا؛ عالم را دگرگون می‌کند؛ تمام رفتارهای شهدا از طرز لباس پوشیدن، خوردن، خوابیدن تا عبادات و اخلاق و غیره می‌تواند به عنوان سبک زندگی در جامعه پیاده شود و امروز به لطف شهدا تمام این آداب در قالب سبک زندگی شهدا استخراج و تبیین شده است.


ارسال نظرات