در حاشیه پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس، مردم خورموج در اعتراض به کشتار زائران خانه خدا شعار مرگ بر آل سعود سر دادند.
کد خبر: ۸۵۷۳۹۵۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، در پی حادثه دلخراش اخیر رمی جمرات که منجر به کشته شدن هزاران نفر از حجاج بیت‌الله الحرام شد، ظهر امروز مردم خورموج با حضور در راهپیمایی برائت از آل‌سعود، شعارهای مرگ بر آل سعود را فریاد زدند.

زهرا محمدی از شرکت‌کنندگان در مراسم در گفت‌وگو با ما گفت: برنامه راهپیمایی خانوادگی بود که توسط سپاه پاسداران ترتیب داده‌ شده بود، با توجه به اینکه سه روز اعزای عمومی اعلام‌شده، ما همه خودجوش این راهپیمایی را به برائت آل سعود تغییر دادیم.

وی افزود: فاجعه‌ مصیبت‌بار در منا را به رهبر معظم انقلاب، بازماندگان و امت اسلامی تسلیت عرض می‌کنم و امیدواریم روزی برسد که سرزمین وحی از چنگال آل سعود خارج شود.

علیرضا یکی دیگر از شرکت‌کنندگان گفت: آل‌سعود ننگت باد که نه‌تنها کشتار مسلمانان در بلاد اسلامی را انجام می‌دهید، حتی در کنار خانه خدا نیز دست از کشتن مردم برنمی‌دارید.

سهیلا که خود را استاد دانشگاه معرفی کرد در گفت‌وگو با خبرنگار ما،  اظهار داشت: حضرت امام خامنه‌ای رهبر مسلمین جهان در پیام خود فرمودند دولت سعودی موظف است مسئولیت سنگین خود را در این حادثه‌ تلخ پذیرفته و به لوازم آن به‌قاعده‌ حق و انصاف عمل کند و مدیریت غلط و اقدامات ناشایست که عامل این فاجعه بوده نباید از نظر دور بماند.

وی ادامه داد: پیام حضرت امام خامنه‌ای پیامی بسیار مهم برای آل سعود خائن، کودک‌کش، نسل‌کش و وهابی است و ما به ندای پیامبرگونه آن امام لبیک گفتیم و همه با هم در این راهپیمایی حضور یافتیم و انزجار خود را نسبت به آل سعود ابراز داشتیم.

بنا به همین گزارش در این راهپیمایی که با حضور اقشار مختلف مردم از میدان ولی‌عصر (عج) تا میدان امام (ساعت) برگزار شد، راهپیمایان با شعارهای مرگ بر آل سعود، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها