خبرهای داغ:
در دومین روز از هفته دفاع مقدس 2 طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان گرمه افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۷۳۹۳۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، در هفته دفاع مقدس و در دومین روز از این هفته با حضور امام جمعه گرمه و فرمانده سپاه شهرستان گرمه و دیگر مسئولین دو طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان گرمه افتتاح شد.

قویدل مسئول بسیج سازندگی ناحیه گرمه در حاشیه افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: بسیج سازندگی ازجمله ارگان‌هایی است که با تأیید و نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تشکیل شده است و در عرصه‌های مختلف عمرانی سازندگی، محرومیت‌زدایی و در این اواخر در اقتصاد مقاومتی پیش‌قدم بوده است.

وی به حضور نیروهای جوان و متعهد در بسیج سازندگی اشاره و خاطرنشان کرد: در بسیج سازندگی نیروهای جوان و مخلص عاشق اسلام و انقلاب وجود دارند که به دنبال آبادانی و خدمت‌رسانی به مردم هستند و در این چند سال قدم‌های زیادی را برای خدم به مردم برداشته‌اند.

نعمت قویدل طرح نانوایی لواش گل گندم واقع در خیابان شهید طالبی شهر گرمه را اولین طرح افتتاح‌شده در هفته دفاع مقدس دانست و افزود: برای بهره‌برداری از این طرح 300 میلیون ریال تسهیلات از محل اعتبارات بسیج سازندگی پرداخت شده است.

وی ظرفیت اشتغال‌زایی این نانوایی را 5 نفر اعلام کرد و افزود: نانوایی لواش گل گندم قابلیت بسته‌بندی نان‌های تولیدی را داشته و تماماً از محل اعتبارات بسیج سازندگی احداث گردیده است.

 مسئول بسیج سازندگی شهرستان گرمه توسعه این نانوایی و پخت نان سنگک در آن را ازجمله طرح‌های پیش رو دانست و ادامه داد: این اقدام نیز با همکاری بسیج سازندگی اجرایی خواهد شد.

وی کارگاه تولید قند حبه در شهر درق را از دیگر طرح‌های افتتاحی هفته دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: برای راه‌اندازی این کارگاه 150 میلیون ریال تسهیلات از محل اعتبارات بسیج سازندگی اهدا شده است.

قویدل اضافه کرد: کارگاه تولید قند حبه درق با 2 نفر اشتغالزایی توان تولید 20 تن قند در ماه را داراست.

وی تصریح کرد: این کارگاه تمام مراحل اخذ مجوز خود را طی نموده و مورد تأیید شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار