خبرهای داغ:
همزمان با سراسر کشور زنگ بازگشایی مدارس و زنگ مقاومت و ایثار به‌صورت نمادین با حضور امام‌ جمعه،نیروهای پایور ناحیه مقاومت بسیج ، معاون فرماندار، نماينده مدیرکل استان، جمعی از مسئولین شهرستانی، دانش‌آموزان و اولیا آنان در دبستان شاهد امام حسين (ع) گرمه نواخته شد.
کد خبر: ۸۵۷۳۹۳۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این مراسم دانش‌آموزان با اجرای سرود و تقدیم گل به تمثال شهدا، ایام هفته دفاع مقدس را گرامی داشته و با شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

باقري مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان گرمه در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این روزها یادآور حماسه‌هایی است که رزمندگان اسلام با درایت، تدبیر و شجاعت به منصه ظهور رساندند.

وي با اشاره به جشن مهر و بازگشایی مدارس افزود: امیدواریم به‌مثابه آنچه به نام مهر نام‌گذاری شده است به این روز معنا ببخشیم و عشق، محبت و دوستی را در فضای مدرسه و جامعه نهادینه کنیم.

حجة‌الاسلام و المسلمین تاتاري امام‌جمعه گرمه نیز ضمن تبريك سال جديد تحصيلي و هفته دفاع مقدس به بيان مطالبي در خصوص روز عرفه و جايگاه والاي حضرت اباعبدالله (ع) پرداخت و از دانش آموزان خواست پيرو واقعي آن حضرت باشند و با درس خواندن خود مأموریت اصلي و واقعي خود را به سرانجام برسانند.

وی هدف از نواختن زنگ مقاومت و ایثار در مدارس را تکریم فرهنگ ایثار و مقاومت و ازخودگذشتگی شهدا اعلام کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها