خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس، ديدار باخانواده شهدا انجام شد.
کد خبر: ۸۵۷۳۹۳۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، ديدار با خانواده شهيدسلطاني باحضور حلقه تربيتي پايگاه مقاومت بسیج بنت الهدي ايور به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار گرديد.

ديداربا خانواده شهيد قربعلي باحضور حلقه تربيتي پايگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) شهر ایور

****

برگزاري نشست بصيرتي

نشست بصيرتي با حضور فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان گرمه در جمع خواهران طلاب مدرسه علميه الزهرا(س)به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

****

دیدار با خانواده شهدا

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه با خانواده معزز شهید انگوری و خانواده معزز شهید شکوری در جوی صمیمی دیدار و یاد وخاطره شهدا را گرامی داشتند.

****

نوای روح‌بخش دعای عرفه هم‌زمان با سراسر کشور در محل مصلای شهر گرمه و شهرهای شهرستان گرمه به آسمان برخاست.

****

همزمان با نهم ذی‌الحجه، مردم متعهد و مؤمن شهرستان گرمه دعای روح‌بخش عرفه را سر داده و به یاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اشک ماتم ریختند.

مردم گرمه با قرائت اين دعاي سراسر پر رمز و راز از معبود خواستند تا خطاهاي آنان را بخشيده و دل‌هایشان را از عشق و دلدادگي به دين مبين اسلام، پيامبر عظيم الشان و امامان مظلوم شيعه لبريز نمايد

در اين مراسم سراسر نور و معنويت كه استقبال و حضور پرشور اقشار مختلف برگزار شد همراه با قرائت دعای معنوی حضرت امام حسين (ع) در روز عرفه، مداح اهل‌بیت (ع) به ذكر مناجات و مداحی در باب مصائب اهل‌البیت (ع) پرداخت.

حاضرین نیز با دلهای مشتاق و چشمانی اشک‌بار ضمن زمزمه اين دعای رحمانی با همراهی در برنامه نوحه‌سرایی، ايمان و دلدادگی خود را در پيمودن راه و مكتب امام حسين (ع) صادقانه به منصه ظهور رساندند.

****
نماز عید سعید قربان در شهر گرمه به امامت حجت‌الاسلام تاتاری امام‌جمعه این شهر و در محل مصلای نماز جمعه برگزار شد.

حجة‌الاسلام والمسلمین تاتاری امام‌جمعه گرمه در خطبه‌های نماز عید قربان، این عید را عید واقعی مسلمانان دانست و افزود: این روز به معنای واقعی روز بندگی خدا و قربانی کردن نفس است.

وی یکی از خرافات دوران بعثت پیامبر را مربوط به آداب قربانی دانست و افزود: مردم جاهل آن زمان پس از قربانی، لاشه گوسفند خود را به خانه کعبه می‌آویختند و خون آن را به اطراف خانه خدا می‌کشیدند که اسلام باعث از بین رفتن این‌گونه خرافات شد.

وی همچنین سوت کشیدن و کف زدن نامتعارف پس از اقامه نماز را ازجمله اعمال ناشایست و جاهلانه افراد در زمان پیامبر عنوان کرد و بیان داشت: متأسفانه امروز استکبار همین آداب غلط را با شیوه‌های جدید به برخی افراد تلقین کرده است.

وی شرط قبولی قربانی را تقوا عنوان کرد و اظهار داشت: تقوای واقعی یعنی اینکه انسان در همه کارها حدود الهی را رعایت نماید.

وی تنها دلیل استکبار جهانی برای ایجاد جنگ و ناامنی در کشورهای خاورمیانه را دست کشیدن امت‌های اسلامی از پرستش خداوند و سیره ائمه اطهار بیان کرد.

****

عطر افشانی گلزار مطهر شهدای شهرستان گرمه

در هفته دفاع مقدس و در سومین روز از این هفته با حضور خانواده معزز شهدا و ایثارگران، بسیجیان ،امام جمعه گرمه، پایوران ناحیه مقاومت بسیج و نیروهای انتظامی شهرستان گرمه و معاون فرماندار و دیگر مسئولین ضمن حضور در گلزار شهدای گرمه و تجدید میثاق با ارمانهای شهدا یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند و  قبور مطهر شهدا را عطر افشانی کردند.

****

حضور پرشور بسیجیان و نیروهای پایور ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه در نماز عبادی سیاسی جمعه

در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس بسیجیان و نیروهای پایور ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه در نماز عبادی سیاسی جمعه حضوری پر شور داشتند

در بین صلاتین برادر طالبی به روایت گری و خاطره گویی از دوران دفاع مقدس پرداختند

نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به جنایات آل سعود در پی فجایع رخ داده در حج و حملات بی شرمانه آل سعود جنایتکار و منفور به مردم مظلوم و بی پناه یمن با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار و مرگ بر آل سعود راهپیمایی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها