خبرهای داغ:
همزمان با سراسر کشور مراسم باشکوه رژه بسیجیان و نیروهای مسلح در شهرستان گرمه با حضور خانواده معزز شهدا و ایثارگران و جانبازان ،بسیجیان ولایتمدار ،ائمه جمعه،نیروهای انتظامی و نظامی ومسئولین شهرستان در شهرگرمه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۳۹۲۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه در مراسم رژه نیروهای مسلح این شهرستان، برگزاری چنین مراسماتی را نمایانگر روح استکبارستیزی ملت ایران دانست و افزود: ملت ایران در شناسایی دشمن، اعتماد نکردن به او را تجربه کرده است.

وی اضافه کرد: امروز بایستی بصیرت و بیداری ما بیشتر و با هدف شناخت حربه‌های دشمن در مرحله پس از تحریم باشد.

حجة‌الاسلام والمسلمین تاتاری امام‌جمعه شهر گرمه نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، یکی از دلایل حمله نظامی دشمن به جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی را جلوگیری از موفقیت‌های ملت بزرگ ایران دانست و افزود: خوشبختانه علی‌رغم تلاش‌های دشمن امروز به برکت انقلاب، فرزندان این ملت به جایگاه‌های والایی در عرصه‌های علمی، هسته‌ای، اقتصادی و فرهنگی دست‌یافته‌اند.

وی ایجاد جنگ داخلی و خارجی علیه جمهوری اسلامی ایران را ازجمله نقشه‌های شوم دشمن در دوران انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: موفقیت ملت ایران در این دو جبهه به پشتوانه اتحاد، رهبری و امدادهای غیبی صورت گرفت.

حجة‌الاسلام تاتاری اضافه کرد: جواب کوچک‌ترین اشتباه دشمنان ایران بخصوص اسرائیل جنایتکار، دندان‌شکن خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خدمت به مردم را نشانگر تعهد به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی دانست.

امام جمعه گرمه تأکید کرد: باید سعی شود فرهنگ اقتصاد مقاومتی و تکیه‌بر نیرو و توان داخلی تقویت شود.

خاطرنشان می‌گردد در پایان این مراسم از بسیجیان برتر تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار