خبرهای داغ:
همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس:

فرماندهان نظامی و انتظامی آذربایجان غربی با خانواده شهدا دیدار کردند

اکیپی متشکل از فرماندهان نظامی و انتظامی آذربایجان غربی از سپاه شهدا، ناجا، ارتش و مرزبانی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا با خانواده پنج شهید این دوران در ارومیه دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۷۳۸۸۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی در این دیدار با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در مراسم حج گفت: هم اکنون در سایه پاسداشت خون شهدا مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی در استان برگزار می شود

سرهنگ پاسدار جلیل وحیدی افزود: خانواده شهدا به عنوان ولی نعمتان ملت محسوب شده و دارای جایگاه رفیعی در بین مردم هستند.

وی اضافه کرد: اتفاق و اتحاد در بین نیروهای مسلح امروز بیشتر از پیش است که باعث شادی و امیدورای دوستداران نظام و انقلاب و مایوس شدن بیش از پیش دشمنان می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: از خانواده شهدا می خواهیم که سربازان این مرز و بوم را برای انجام بهتر وظایف خود و نیز تبعیت از رهبری دعا کنند.

در این دیدار پدر شهید غواص مرتضی میلانی نیز گفت: سراسر زندگی شهدا خاطره و الگوست.

وی اظهار کرد: شهدا از سوی خداوند انتخاب شدند و دعا می کنیم تا تمام رزمندگان اسلام و فرماندهان موفق و سرافزار باشند.

در ادامه دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی آذربایجان غربی با خانواده پنج شهید در ارومیه، امیر محبوب سرپوش با اهدای لوح یادبود و هدایایی از طرف کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقس از آنها قدردانی کرد.

در هفته گرامیداشت دفاع مقدس با خانواده 35 شهید در استان دیدار می شود که پنج شهید امروز به صورت نمادین در شهرستان ارومیه انتخاب و از خانواده های آنها دیدار و دلجویی شد.

ارسال نظرات