خبرهای داغ:
رئیس پلیس راه برون شهری همدان گفت: در هر اتوبوسی که به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند یک پلیس یار بسیجی وجود خوهد داشت که تخلفات را اطلاع دهد.
کد خبر: ۸۵۷۳۸۸۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ قاسم فرجی امروز در همایش تجلیل از فعالان اعزام کاروان راهیان نور بیان کرد: از شرکت‌ها و رانندگانی که مسئولیت اعزام مسافران به مناطق جنگی را برعهده می گیرند درخواست می کنیم که تجهیزات آنها دارای استاندارد لازم باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه از اتوبوس‌های درون شهری و دولتی نباید برای اعزام مردم به مناطق عملیاتی استفاده کرد، ادامه داد: رانندگان باید با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از ایجاد اتفاق ناگوار جلوگیری کنند.

رئیس پلیس راه برون شهری همدان با بیان اینکه تصمیم گرفته شده که در هر اتوبوس یک پلیس یار بسیجی وجود داشته باشد که تخلفات را اطلاع دهد، ادامه داد: رانندگان باید از حرکت شبانه به سوی مناطق جنگی خودداری کنند.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی جوان سیر همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه شرکت جوان سیر سالانه ۱۱۰ هزار نفر از آحاد مختلف را در استان جابه جا می‌کند، گفت: سهم راهیان نور در این رقم ۴۰ هزار نفر است.

عسگر مجیدی با اشاره به اینکه تمام آرامش خود را مدیون رشادت های شهدا هستیم، عنوان کرد: باید این امکان را برای جوانان به وجود آوریم که با ایثارگری های شهدا آشنا شوند.

وی با بیان اینکه جوانان هستند که آینده کشور را می سازند، افزود: باید دانش آموزان و جوانان را با دفاع مقدس و رزمندگان آشنا کرد تا بتوانند درست پیش بروند.

در پایان این مراسم از رانندگان و فعالان اعزام کاروان راهیان نور تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات