خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان استان همدان با اشاره به پیروزی عزتمندانه ایران در دوران دفاع مقدس گفت: ملت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف ثابت کرده که می‌تواند دشمن را به خاک مذلت بنشاند و در سایه ولایت فقیه پیروز میدان باشد.
کد خبر: ۸۵۷۳۸۷۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱

مرتضی سیاهوشی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: زمانی صدام تکریتی مغرور از داشتن ارتشی مجهز و با پشتیبانی و حمایت بی‌دریغ اربابان خود نعره مستانه سر می‌داد و در برابر دوربین‌های خبرگزاری‌های دنیا می‌گفت قرارداد 1975 الجزایر را که محدوده مرزهای جغرافیایی بین ایران و عراق را مشخص می‌کرد قبول ندارد و باید در مدت یک هفته ایران را فتح و خوزستان را به کشور عراق ملحق کند.

وی ادامه داد: در آن زمان ملت ایران تازه طعم رهایی از دژخیم پهلوی را می‌چشید که در نخستین سال‌های پیروزی، ارتش بعث عراق در اولین گام با هجومی نامردانه و نابرابر با به‌کارگیری 9 لشگر مکانیزه و زرهی و... به ایران یورش آورد و جنگی نابرابر را در31 شهریور ماه سال 59 با ایران آغاز کرد.

مسئول بسیج فرهنگیان استان همدان گفت: در همان روزها بر اساس محاسبات کلاسیک کارشناسان نظامی دنیا تمام باورها بر این بود که صدام تکریتی به همان وعده‌ای که به اربابان خود داده بود خواهد رسید و در مدت کوتاهی به خواسته‌های مورد ادعای خود جامه عمل خواهد پوشاند و با ساقط کردن انقلاب و قلع و قمع انقلابیون کشور را مجدداً به دامان آمریکا سوق خواهد داد.

وی افزود: در همان روزهای جنگ، که ارتش بعث عراق مست از غرور و نخوت با تجهیزات پیشرفته خود به طرف مرزهای کشور اسلامی ما می‌تاخت مقاومت تاریخی و به یاد ماندنی تعداد کمی از زنان و مردان ایرانی در خرمشهر چنان صدام را دچار سردرگمی و آشفتگی و انفعال کرد که با آن همه ادعا حاضر شد (بعد از عملیات بیت المقدس) برای سازماندهی مستحکم‌تر و عملیات حساب شده دیگری بحث تاکتیکی آتش‌بس را مطرح کند تا از ایران برای سازماندهی مجدد ارتش خود زمان بگیرد.

سیاهوشی ابراز داشت: کسی باور نداشت ملتی که تازه انقلاب کرده و هنوز ارتش منسجمی ندارد، ملتی که هنوز انقلاب خود را درست به بار ننشانده و عوامل بیگانه و خائن مانند بازرگان، بنی‌صدر و هواداران آنها از جمله منافقین در گوشه و کنار کشور حضور دارند، بتواند بدون هیچ سلاحی در برابر ارتش مجهز و مورد حمایت ابرقدرت‌ها مقاومت کند.

وی گفت: در شرایطی که خیلی‌ها در دنیا اعتقادی به قدرت ایمان و معنویت نداشتند و همه چیز را با معیارهای مادی می‌سنجیدند مردم مسلمان ایران با سلاح ایمان در برابر ارتش مجهز و متجاوز دشمن ایستاد و این الگوی از یاد رفته مسلمانان مجدداً امتحان شد و جواب داد.

مسئول بسیج فرهنگیان استان همدان تصریح کرد: جنگ ناجوانمردانه‌ای که بر مردم و کشور اسلامی ما تحمیل شده بود هشت سال به طول انجامید و با به زانو درآمدن استکبار جهانی و رژیم بعث عراق با پیروزی عزتمندانه جمهوری اسلامی پایان یافت.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن یادآور شد: امروز نیز دشمن از راه‌های دیگری نظیر جنگ فرهنگی و اقتصادی به خصوص تهاجم فرهنگی وارد شده است.

سیاهوشی اضافه کرد: نقشه و خیالات شومی که استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای خیانتکار و همدست نحس و نجس وی یعنی رژیم جعلی صهیونیستی به سر می پرورانند با ایمان به خدا، پیروی از ولایت و حرکت جهادی ملت بزرگ ایران نقش برآب شده و دشمنان قسم خورده نظام این آرزو را به گور خواهند برد.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف ثابت کرده که می‌تواند دشمن را به خاک مذلت بنشاند و در سایه رهبری مقتدرانه و مدبرانه امام خامنه‌ای(ره) پیروز میدان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات