یادواره شهدای بنادکوک دیزه همزمان با هفته دفاع مقدس با حضورخانواده شهدا, مسئولین استان و شهرستان و تعداد کثیری از بسیجیان و عموم مردم در حسینیه بنادکوک دیزه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۳۸۷۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت: دوازدهمین یادواره شهدای بنادکوک دیزه در حسینیه ابوالفضل بنادکوک با اجرای برنامه هایی از جمله: قرائت قران، سرود جمهوری و خاطره گویی, اجرای گروه سرود نوای کاروان، سخنرانی و مداحی برگزار شد.

در این مراسم رسول پور از ستاد سیره شهدا قم  به سخنرانی و خاطره گویی از خانواده شهدا و ایثارگران پرداخت.

وی گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، شهدا دست در دست امیرالمومنین حضرت علی  گذاشتند و پیروز شدند ما هم اگر بخواهیم از این تلاطم دنیا نجات پیدا کنیم باید به اهل بیت و شهدات وسل جوییم.

ایشان بیان کرد: اگر بخواهیم زندگی مان لذت بخش و خرسند باشد باید زیاد قران بخوانیم، اگر بخواهیم خانه هایمان رنگ خدا بگیرد باید هر هفته روضه امام حسین درخانه هایمان بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: تنها راهی که ما می توانیم خودمان، همسرانمان و فرزندانمان را درست و باشیوه اسلامی نگه داریم این است که دلهایمان را با خدا آشنا کنیم و تقوایمان را تقویت کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اکبر فتوحی نیز در این مراسم ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یادو خاطره شهدا گفت: نباید نگاهمان به آمریکا و دولت غرب باشد، آمریکا به نمایشگاهی از شکستهای پی در پی تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: به برکت خون شهدا ملت ما تابع امر رهبر معظم حضرت امام اخامنه ای است و با اتکا به اقتصاد مقاومتی همیشه پیروز است و با اطاعت از رهبری تمام قدرتهای نیروی دریایی، زمینی و هوایی در دستان ماست.

فتوحی خاطرنشان کرد: چشمان ما باید به اسلام و ولایت فقیه باشد. شهدا به مرحله ای رسیده بودند که خودشان نوع شهادتشان را انتخاب میکردند و به شهادت می رسیدند و ما باید پیام  شهدا را که اطاعت از رهبری و ولایت فقیه است حفظ کنیم.

و در نهایت مداحی برادر محمدی پناه پایان بخش این مراسم بود.

 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد حسین
۱۳:۴۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
بسیار عالی