معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: این حرکت را نمی‌توان بی‌تدبیری عنوان کرد و کاملاً مشخص است که منشأ این پلیدی‌ها به دنبال تعطیلی مناسک حج هستند که این آرزو را به گور خواهند برد.
کد خبر: ۸۵۷۳۸۶۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سهراب انبارکی معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار  بسیج ضمن محکوم کردن حاکمیت عربستان و تسلیت فاجعه بین‌المللی در منا، گفت: ریشه آل سعود برخاسته از آل یهود است که بر اساس سوابق و مستندات قوم آل سعود از بهاییان خیبر هستند که همچون غده سرطانی در دل جهان اسلام جا کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه عربستان اهداف رژیم غاصب اشغالگر قدس را دنبال می‌کند، اظهار داشت: قطعاً وقوع حوادث ناگوار در عربستان نظیر سقوط جرثقیل، سقوط پنکه، آتش‌سوزی در هتل، بسته شدن درب قطار و خفه شدن زائرین در منا نمی‌تواند یک اتفاق طبیعی باشد.

این استاد دانشگاه بابیان اینکه این فاجعه از قبل برنامه‌ریزی‌شده است، افزود: مسلمین جهان می‌دانند که پشت این حوادث رژیم غاصب اسرائیل است و حاکمیت آل سعود و مدیریت بی‌کفایت عربستان آلت دست استکبار است.

انبارکی با توجه به اینکه کنگره عظیم حج عامل بزرگی برای وحدت شیعیان است، بیان کرد: آل سعود با توجه گرایش به وهابیت و سلفه گری وحدت اسلام را مغایرت با اهداف پلید شیطانی خود می‌دانند.

وی ضمن اشاره به اینکه در کنگره میلیونی جهان سالانه شعار برات مسلمین سرمی دهند، عنوان کرد: این حرکت را نمی‌توان بی‌تدبیری عنوان کرد و کاملاً مشخص است که منشأ این پلیدی‌ها به دنبال تعطیلی مناسک حج هستند که این آرزو را به گور خواهند برد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر آل سعود و رژیم صهیونیستی نمی‌تواند مقابل تجمعات مسلمین بایستد، تصریح کرد: آل سعود یک حاکمیت بی‌کفایت است که کاری جزء کشتن مسلمین از او برنمی‌آید و به بی‌کفایتی دولت عربستان خوش‌بین هستیم.

این استاد دانشگاه با توجه به اینکه عربستان لیاقت مدیریت حج ندارد، خاطرنشان کرد: کشورهای بزرگ اسلامی باید کنگره حج را به‌صورت هیات امنایی برگزار و عربستان نیز می‌تواند به‌عنوان اعضاء این هیات امنا در این کنگره و تجمع بین‌المللی حج حضورداشته باشد.

انبارکی با اشاره به اینکه سالانه 20میلیون نفر به مراسم اربعین اعزام می‌شوند، تأکید کرد: حاکمیت عربستان با بودجه میلیون دلاری و ادعای مدیریت حر مین شرفین چنین فاجعه‌ای را رقم می زند اما در مراسم اربعین که مدیریت اعزام و برگزاری مراسم اربعین کاملاً مردمی است و تا چند قدمی داعش می‌روند تاکنون هیچ اتفاقی رخ نداده است./انتهای پیام

ارسال نظرات