دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی در خصوص فاجعه اخیر در سرزمین منا بیانیه‌ای را صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۷۳۷۸۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، در پی درگذشت جمعی از زائرین خانه خدا در حادثه دل‌خراش در منا، شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت درگذشت هم‌وطنان عزیزمان و دیگر میهمانان ضیافت الهی و ضمن همدردی با عموم مسلمانان جهان و ملت شریف ایران، ضایعه جان‌گدازی که در جریان مناسک حج روی داد را به خانواده درگذشتگان این حادثه تسلیت گفت.

در قسمتی از این بیانیه آمده است:

«انا لله و إنا إلیه راجعون»

فاجعه اندوهناک و تلخ کشته و مجروح شدن جمع زیادی از زائرین خانه خدا و میهمانان حرم امن الهی، موجی از غم و اندوه را در جهان اسلام برپا کرد. این حادثه عظیم و ناگوار نشانه دیگری از ضعف سردمداران آل سعود در مدیریت مراسم حج و میزبانی میهمانان ضیافت الهی بود. رژیم آل سعود که سال‌های زیادی است بجای متمرکز شدن بر خدمت به زائران خانه خدا، دخالت در امور دیگر کشورها و سرکوب ملت‌های مظلوم منطقه را در مقابل رژیم‌های دست‌نشانده و دیکتاتور در دستور کار اصلی خود قرار داده است و با همرایی و همپایگی با رژیم اشغالگر صهیونیستی دیگر آبرویی برای خود باقی نگذاشته‌اند، نشان داد که به‌هیچ‌عنوان صلاحیت مدیریت مراسم بزرگ حج را ندارد.

شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی ضمن عرض تسلیت به پیشگاه ولی امر مسلمین جهان و همه ملت‌های مسلمان و ملت شریف ایران، برای جان‌باختگان این حادثه تلخ که در حین تقرب به آستان الهی و در طی انجام مناسک حج این‌چنین مظلومانه دعوت حق را لبیک گفتند، برایشان از درگاه خداوند علو درجات و برای خانواده‌های داغدارشان صبر و اجر جزیل مسئلت دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها