فرماندار تفت در پیامی تسلیتی آورده است: مسئولان عربستان به عنوان عوامل برگزار كننده حج، در برابر اين مصيبت عظيم مسئول بوده و بايد در اين رابطه پاسخگو باشند.
کد خبر: ۸۵۷۳۷۵۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: فرماندار تفت با صدور پیامی حادثه دردآور و مصیبت‌بار جان باختن جمعی از حجاج بیت ا.. الحرام را تسلیت گفت.

"محمود زارع رشکوییه” در این پیام آورده است: خبر ارتحال جمع کثیری از حجاج مظلوم بیت ا الحرام و مومنانِ به حج رفته از کشورهای مختلف اسلامی، جهان اسلام را در سوگ فرو برد و عید قربان را بر همگان تلخ نمود.
در این میان، جان باختن جمعی از حاجیان عزیز ایرانی، همه مردم شریف میهن اسلامی را متاثر و خانواده های بسیاری را داغدار و عزادار کرد. اگرچه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، کلام نورانی «و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله» برای بازماندگان عزیز، تسلای بزرگی است اما مسئولان عربستان به عنوان عوامل برگزار کننده حج، در برابر این مصیبت عظیم مسئول بوده و باید در این رابطه پاسخگو باشند.

اینجانب با تسلیت این مصیبت تلخ به ساحت مقدس ولی الله الاعظم حضرت صاحب‌الزمان (اروحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، ریاست محترم جمهوری و به ویژه خانواده ها و بازماندگان گرامی، شفای عاجل مصدومان و حادثه دیدگان این مصیبت ناگوار را از درگاه حضرت منان مسئلت می نمایم.

ارسال نظرات