به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس یادواره طلبه شهید محمد حسن زمانی نژاد تحت عنوان شهداء افتخار محله آبروی محله در خیابان مهدی(عج) شهرستان بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۳۷۵۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

به مناسبت گرامی داشت  هفته دفاع مقدس  یادواره طلبه شهید محمد حسن زمانی نژاد تحت  عنوان شهداء افتخار محله آبروی محله در خیابان مهدی(عج) و با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه و خانواده های معظم شاهد و اقشار مختلف مردم و فرمانده پایگاه مقاو مت شهید چمران و بسیجیان در خیابان مهدی مقابل منزل طلبه شهید محمد حسن زمانی نژاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از بهاباد: به مناسبت گرامی داشت  هفته دفاع مقدس  یادواره طلبه شهید محمد حسن زمانی نژاد تحت  عنوان شهداء افتخار محله آبروی محله در خیابان مهدی(عج) و با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه و خانواده های معظم شاهد و اقشار مختلف مردم و فرمانده پایگاه مقاو مت شهید چمران و بسیجیان در خیابان مهدی مقابل منزل طلبه شهید محمد حسن زمانی نژاد برگزار شد.

 در این مراسم که خانواده  طلبه شهید والا مقام  محمد حسن زمانی نژاد حضور داشتند حجت السلام میر فخرالدین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان بهاباد با بیان اینکه اقتدار و آسایش امروز ما مرهون خون شهدای گرانقدر این مرز و بوم است  گفت: می بایست این امنیت و آرامشی را که وامدار شهدا هستیم با پیروی از راهشان و تکریم آنان جبران کنیم.

وی برگزاری یادواره آبروی کوچه و افتخار محله را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد و گفت: امیدواریم با برگزاری این نوع یادواره ها تشکری از خانواده شهدا در تربیت چنین فرزندانی داشته باشیم.

حجت الاسلام میر فخرالدین گفت: بسیجیان باید با عمل و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری راه شهدا را ادامه دهند تا این ارزش ها برای همیشه تاریخ ماندگار باشد.

همچنین حسین عبداللهیان جانشین پایگاه مقاومت شهید چمران و یکی از یادگاران دفاع مقدس خاطراتی را از همرزمان شهد بیان کرد و در ادامه فلاح از مداحان شهرستان به مداحی پرداخت.

حضور چشم گیر جوانان پرشور و انقلابی در این یادواره از نکات قابل توجه و برجسته این برنامه بود.

از دیگر برنامه های انجام گرفته در این یادواره می توان به امضای طومار بیعت با ولایت و میثاق با شهدا با حضور شرکت کنندگان در مراسم یادواره یاد کرد.

 

ارسال نظرات