فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: آل سعود لیاقت و شایستگی خدمات رسانی به زائرین حرم الشرفین را ندارند و کشور های اسلامی باید فکری به حال این وضعیت کرده و مدیریت آن را به دست مسلمانان بسپارند.
کد خبر: ۸۵۷۳۷۵۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علی استاد حسینی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خصوص حادثه منا اظهار داشت: این اولین حادثه در عربستان نیست بلکه در حج امسال حوادث بسیاری برای حاجیان اتفاق افتاده است که نشان از بی کفایتی آل سعود دارد.

وی افزود: آن ها لیاقت و شایستگی خدمات رسانی به زائرین حرم الشرفین را ندارند و کشور های اسلامی باید فکری به حال این وضعیت کرده و مدیریت آن را به دست مسلمانان بسپارند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) خاطر نشان کرد: حرف های آل سعود به خاطر فرار به جلو می باشد چراکه بیش از 2000 مسلمان در حادثه منا که به دلیل عبور معاون ولیعهدشان کشته شدند و بر همگان واضح و روشن است که وقوع حوادث اخیر در مکه نتیجه بی لیاقتی آن هاست.

وی در خصوص عدم توجه آل سعود به حادثه گفت: اینکه به جلو فرار کنند و تقصیر را بر سر قضا و قدر بیندازند توجیه نمودن خودشان است و مردم به هیچ وجه با این دلایل بی منطق توجیه نمی شوند.

استاد حسینی ادامه داد: اینها همان کسانی هستند که دستانشان به خون مردم مظلوم یمن آلوده شده است و گروه های داعش نیز دست پرورده همین رژیم می باشد.

وی در پایان گفت: مسلمانان معتقدند که آل سعود باید تاوان این جنایت ها را بدهد و کشورهای اسلامی نیز خواستار مجازات آل سعود باشند
ارسال نظرات
پر بیننده ها