خبرهای داغ:
اولین اجلاسیه عمومی بسیج شهرستان با حضور اعضای کارگروه های مختلف در شیروان برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۷۳۷۳۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه شیروان با بیان تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع) گفت: لبخند دشمن نباید ما را از اقتصاد مقاومتی دور کند.

حجت الاسلام علی منفردی با اشاره به برخی از محاسن و معایب توافق هسته ای برجام  افزود: بی توجهی به ظرفیت های داخلی و واردات بی رویه کالاها به اقتصاد کشور ضربه خواهد زد.

وی در رابطه با تاثیرات سیاسی این توافق اظهار داشت: این توافق انزوای سیاسی تلاویو را در برخواهد داشت و در معادلات خاورمیانه تغییراتی در کشورهای همسایه  بوجود خواهد آورد.

منفردی خنثی شدن پروژه ایران هراسی در دنیا و احتمال بروز نا امنی در منطقه را از دیگر محسنات و معایب برجام برشمرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شیروان در پایان گفت: بسیج پیرو و گوش به فرمان ولایت است و مخالف برجام نیست و دولت را نیز در این زمینه حمایت می کند .

فرمانده سپاه ناحیه شیروان نیز با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس خطاب به بسیجیان حاضر در اجلاسیه گفت: نسل شما بسیجیان بود که در مقابل توطئه ها ایستاد و مقاومت کرد.

سرهنگ پاسدار علی اصغر امیری افزود: ما به عنوان بسیج که حافظ ارزش های نظام هستیم باید در تمام صحنه ها حضوری فعال داشته باشیم.

وی در ادامه اظهارداشت: تشکیل کارگروه های مجامع بسیج در راستای اجرای تدابیر مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف نظام ودفاع و ماموریت های بسیج  است.

امیری در پایان گفت: فرهنگ بسیجی چیزی جز ایثار و از خود گذشتگی نیست.

در پایان این اجلاسیه علیرضا همتی به عنوان رئیس مجمع،محمد محمدزاده نائب رئیس دوم،محمد صانعی بعنوان بازرسی اول،یحیی شعبانی بعنوان بازرسی دوم با رای گیری حاضرین برای یک دوره دوساله به عنوان اعضای هیئت رئیسه مجمع انتخاب شدند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار