شب گذشته بمناسبت هفته دفاع مقدس و به همت پایگاه امام حسن مجتبی (ع) بهره باغ، یادواره شهید اسدالله رفیعی پور تحت عنوان آبروی محله برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۳۷۲۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیح از جم: فرماندار شهرستان جم در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: زیباترین نقش در دفاع مقدس، شهدا ایفا کردند.

عبدالله نوروزی با بیان اینکه چرا در هفته دفاع مقدس و یا در طول سال یادواره شهدا برگزار می کنیم افزود: یادواره شهدا یک کار بزرگ فرهنگی است جهت شناخت صحیح فرهنگ رشادت و شهامت و باید این فرهنگ را به نسل امروز انتقال دهیم.

نوروزی بیان کرد: یادواره شهدا می تواند به جوانان و نسل امروز ما کمک کند تا رشادت ها و ایثارگری های شهدا و رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس را بهتر درک کنند و آنها را الگوی زندگی خود قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: اگر در طول سال یادواره شهدا برگزار می شود برای این است که تجدید میثاقی با خون شهدا، آرمانهای انقلاب و امام راحل باشدو یادمان نرود که شهدا برای بدست آوردن این آزادی که ما از آن برخوردار هستیم چه رشادت ها و جانفشانی هایی که نکردند.

وی یاد آور شد: هفته دفاع مقدس نماد دلیر مردانی است که از زندگی، دنیا و خانواده های خود گذشتند تا پرچم سرخ حسینی بر زمین نماند و با عزت و افتخار آفرینی به کشور عزیزمان ایران عزت و سربلندی دادند.

وی با اشاره به اینکه امروزه جنگ نظامی نیست و بجای آن تهاجم فرهنگی وجود دارد و به مراتب سخت تر از جنگ نظامی است افزود: شهدا برای نسل جوان و امروزی کشور ما یک الگوی کامل است و با الگو گرفتن از شهدا می توانند راه صحیح را انتخاب کنند.

انتهای خبر.

ارسال نظرات