خبرهای داغ:
صبح امروز جمعی از پاسداران،بسیجیان،روحانیون و مسئولین اجرایی شهرستان به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس به دیدار حجت الاسلام کوثری امام جمعه شهرستان رفتند.
کد خبر: ۸۵۷۳۷۱۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، صبح امروز جمعی از پاسداران،بسیجیان،روحانیون و مسئولین اجرایی شهرستان به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس به دیدار حجت الاسلام کوثری امام جمعه شهرستان رفتند.

حجت الاسلام کوثری ضمن تبریک فرارسیدن ایام گرامیداشت رشادت و دلیری های مردان سلحشور ایران زمین با طرح این سوال که چرا دشمنان جنگ را برما تحمیل کردند؟ گفت: استکبار جهانی با هدف از بین بردن نظام ولایی و ارزشی و حاکم کردن نظام سلطه و سلطنتی هشت سال جنگ را بر کشور ما تحمیل نمودند.

کوثری افزود: ما برای برپایی نظام ولایی انقلاب کردیم و حضرت امام نیز همه خواسته هایش برپایی نظامی براساس اسلام بود ولی جهان مخالف این قضیه بود.

امام جمعه شیروان ادامه داد: استکبار خیلی سعی کرد انقلاب شکل نگیرد ولی نتوانست وکشتار بی رحمانه و وحشیانه مردم از جمله 17 شهریور،تجهیز و مسلح کردن منافقین،کموله و به راه انداختن موج های ترور و در نهایت تحمیل جنگ هشت ساله برملت ایران از مصادیق سنگ اندازی های استکبار در به ثمر نشستن انقلاب بود.

کوثری گفت: آمریکای فراموش کار امروزه از گزینه نظامی روی میز دم می زند درحالیکه این گزینه را 36 سال قبل با همه توان و با حضور بیش از 57 کشور نوکر و دست نشانده منطقه و جهان امتحان کرد و نتیجه ای نگرفت.

خطیب نمازجمعه شیروان با برشمردن تفاوت های نظام ولایی و سلطنتی،دین سالاری در مقابل دیکتاتوری،انتقادپذیری و نظارت پذیر بودن در مقابل خودرای بودن،مادام الشرایط بودن ولایت در مقابل مادام العمر بودن سلاطین،شایسته سالاری درمقابل ارادت سالاری را از جمله این تفاوت ها معرفی کرد.

حجت الاسلام کوثری درپایان گفت: در نظام اسلامی یک سری ارزشهای کلیدی داریم همچون نمازخوب،صدقه خوب،زکات خوب و .. و در مقابل یک کلید ارزش ها داریم و آن ولایت است که باید در حفظ آن و دفاع از آرمان ها با همه توان بکوشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها