امروز تجربیات هشت سال دفاع مقدس را که در تمام ابعاد وارد عمل می شدند در قالب طرح های جهاد سازندگی، محرومیت زدایی، و پیشرفت کشور وارد عمل شده است.
کد خبر: ۸۵۷۳۷۱۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در افتتاحیه بیمارستان صحرایی بخش کارزان اظهار کرد: همه ی خدمات تخصصی انجام شده در این بیمارستان به همت بسیج جامعه پزشکی کشور و استان ، حالا احمر و تامین اجتماعی خدمات تخصصی رایگانی را در اختیار مردم قرار میدهند.

وی با اشاره به اینکه این تیم های اعزامی مستقر در بخش کارزان در حیطه های تخصصی و فوق تخصصی انجام فعالیت می کنند؛ عنوان کرد: این تخصص ها شامل قلب و عروق، چشم، دندان، پوست، ارتوپدی، آزمایشگاه، رادیولوژی، اتاق عمل و...سیار آماده خدمات رسانی می باشند.

سید صادق حسینی اذعان کرد: عملیات غربالگری صورت گرفته و در بخش پزشک عمومی، دارو خانه و روان پزشکی از صبح تا عصر خدمات پزشکی به مردم عرضه می شود.

سردار حسینی با بیان اینکه حدود 1000 نفر برای خدمات درمانی به مردم بدون هیچ چشم داشتی به مناطق محروم اعزام شدند تصریح کرد: امروز تجربیات هشت سال دفاع مقدس را که در تمام ابعاد وارد عمل می شدند در قالب طرح های محرومیت زدایی و پیشرفت کشور وارد عمل شده است.

سید صادق حسینی گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قالب های مختلف و به اسم قرارگاه خاتم النبیاء وارد عرصه های جهاد شده و محرومیت زدایی، اشتغال زایی، ساخت مسجد و راه سازی و ...به دولت کمک می کند.

فرمانده سپاه استان ایلام افزود: تاکنون 509 طرح به مبلغ 3میلیارد و 200میلیون تومان در اقدامات محرومیت زدایی صورت گرفته است.


ارسال نظرات