مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان بوشهر:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان بوشهر گفت: کشته شدن حاجیان اثرات جهانی خواهد داشت.
کد خبر: ۸۵۷۳۶۹۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین دشتی ظهر امروز در مراسم بزرگ‌داشت درگذشتان حادثه منا،گفت: به برکت ایثارگری کسانی که در راه توحید قدم برداشته‌اند و در این راه جان را نقد مسیر قرار داده‌اند ریشه ظلم، ستم و تباهی برکنده شده و پرچم توحید در مکه برافراشته می‌شود.

وی گفت: همانطوری که هر شهادتی این خاصیت و ویژگی دارد که تاثیرگذار است باید از اثرات قیام این شهادت عظما نیز استفاده کرد.

دشتی افزود: شاید می‌شد که از کشته شدن این افراد گذشت و مساله را چشم‌پوشی کرد اما با وجود اینکه مقام معظم رهبری سه روز اعلام عزای عمومی کرده بی‌حساب نیست، هم حساب داخلی دارد و هم تسلیتی برای بازماندگان بوده و هم اثرات جهانی دارد که اثر خود را در جهان خواهد گذاشت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان بوشهر با تاکید بر اینکه باید این مراسمات باشد و از این مراسمات استفاده کرد، خاطرنشان کرد: هرچند این کشته‌ها در کنار خدا اجرت دارند اما باید از این طریق در مبارزه با شرک و کفر نهایت استفاده کرد.

دشتی با اشاره به اینکه جایگاه این کشته‌ها عجیب است، بیان داشت: منی محیط قربانگاه یک انسان بود که می‌خواست فرزند خود را در راه خدا به دست خود قربانی کند.

وی با تاکید بر اینکه مرگ آنها بی‌حساب نیست، تأکید کرد: حاجیان ما نشان دادند بجای اینکه قربانی بدهند خود قربانی در راه خدا شدند.

دشتی با اشاره به اینکه دشمنان می‌خواهند از این مساله برای تفرقه شیعه و سنی استفاده کنند اما به نتیجه نمی‌رسند، گفت: امروز جهان اسلام عزادار این مساله بوده و این ضرورت دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات