به مناسبت هفته دفاع مقدس نشست روشنگری با موضوع هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور شهرستان تفت برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۳۶۸۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس نشست روشنگری با موضوع هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور شهرستان تفت برگزار شد.

 در این برنامه که تعدادی از کارکنان دانشگاه حضور داشتند برادر گلزار از هادیان سیاسی صحبت کرد.

وی گفت: در دویست سال قبل از انقلاب مساحت سرزمینهای از دسترفته کشورمان بیش از مساحت فعلی آن است که آخرین آن نیز جزیره بحرین بود که در زمان پهلوی دوم از دست رفت.

این هادی سیاسی ادامه داد: جزیره بحرین که کوچک و بی اهمیت به نظر می رسید آنقدر از لحاظ استراتژیک اهمیت داشت که آمریکا مقر ناوگان پنجم دریایی خود را در آن مستقر کرده است.

وی بیان کرد: پس از انقلاب طولانی ترین جنگ کلاسیک تاریخ بر ایران تحمیل شد و شهدای بسیار و خسارات سنگین زیادی برجا گذاشت، ولی دفاع مقدس مردم ایران باعث شد که حتی یک وجب از خاک ما به کشور دشمن ضمیمه نشود و از دست نرود.

گلزار اضافه کرد: 36 سال است که دشمن چه با جنگ، چه باتهدید و چه با تحریم درصدد نفوذ در ایران و نابودی آن است و ما باید در تمام شرایط مراقب نفوذ دشمن باشیم واگر غافل شویم ضربه سختی خواهیم خورد. ایشان از جمله عوامل بسیار مهم پایداری انقلاب و کشور اسلامی ایران را وحدت بین رهبر انقلاب و مردم دانست و گفت تا زمانی که فرهنگ اطاعت از ولی فقیه در کشور باشد ما هر روز نسبت به روز قبل قوی تر می شویم.

در پایان برنامه نیز به سوالا برخی حضار پاسخ داده شد.

 این برنامه به همت مدیریت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفت و بسیج کارمندی شهرستان انجام شد.

 

 

ارسال نظرات