بسیج دانش آموزی قاعده هرم ارتش دهها میلیونی است و امروز جمهوری اسلامی توانسته انسان هایی را تربیت كند كه در ابعاد مادی و معنوی سرآمد هستند مانند دانش آموزان و دانشجویان بسیجی كه فعالیت های حرفه ای در زمینه علم را در اوج معنویت پیگیری می كنند.
کد خبر: ۸۵۷۳۶۷۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
فرمانده سپاه روح الله در صبحگاه بسیج دانش آموزی در دبیرستان شهید بهشتی گفت: دانش آموزان نقش اساسی و کلیدی در پیروزی 8سال دفاع مقدس داشتند و رمز موفقیتشان هم معنویت، بصیرت و ولایتمداری است.
کریمی ادامه داد: بسیج دانش آموزی قاعده هرم ارتش بیست میلیونی است و امروز جمهوری اسلامی توانسته انسان هایی را تربیت كند كه در ابعاد مادی و معنوی سرآمد هستند مانند دانش آموزان و دانشجویان بسیجی كه فعالیت های حرفه ای در زمینه علم را در اوج معنویت پیگیری می كنند.

وی افزود: دانش آموزان بسيجي الگو و سرآمد ساير دانش آموزان هستند و در علم، ادب، اخلاق، ايمان و اطاعت از ولايت پيشتاز هستند.

وي با بيان اينكه علم آموزي مهمترين وظيفه دانش آ‌موزان است، عنوان كرد: دانش آموزي داراي بصيرت خواهد بود كه در كنار علم، اخلاق و ايمان خود را نيز تقويت كند و در مسير ولايت قدم بردارد.

کریمی با اشاره مسئوليت خطير دانش آموزان در اشاعه و تحقق اسلام ناب محمدي (ص(بيان كرد: شهدا نيز همين مسير را دنبال كردند و دانش آموزان اكنون بايد هم در مسير تحقق اسلام ناب محمدي (ص) و هم در ادامه مسير شهدا گام بردارند و در اين مسير مسئوليتي سنگين، خطير و حساس بر عهده دارند.

وی همچنین با اشاره به حضور دانش آموزان استان مرکزی در جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: دانش آموزان با وجود سني كمي كه داشتند، درسهاي بزرگي به ما دادند. آنها در كنار فراگيري علم، با توسل و شب زنده داري، فضاي معنوي خاصي در جبهه‌ها ايجاد كرده بودند.
فرمانده سپاه روح الله در پایان با اشاره به باز گشایی سفارت انگلیس گفت: ما همچنان به غربی ها و مخصوصا به انگلیسی ها و امریکایی ها بی اعتمادیم، و این بی اعتمادی از حقایق تاریخی سرچشمه می گیرد و بعید میدانیم که انگلیس دست از دشمنی بردارد.
ارسال نظرات