خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: قدرت ما می تواند الگوی مقاومت و پیروزی ملت های ظلم ستیز باشد.
کد خبر: ۸۵۷۳۶۴۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج به مناسبت هفته دفاع مقدس خصوصیات ویژه 8 سال دفاه مقدس و رژه 31 شهریور را تشریح کرد.

معبودی گفت: رژه با شکوه 31 شهریور پیام های زیادی دارد که از مهمترین آنها می توان به نمایش قدرت و اقتدار اشاره کرد.

وی ادامه داد: نیرو های ما هر ساله آمادگی دفاعی، روحی و جسمی خود ر ا همراه با به نمایش در آوردن ادوات جنگی به حاضران و چشم های دنیا که به ایران دوخته شده نشان می دهند و می خواهند همه بدانند که برای حفاظت از مرز های عقیدتی و جغرافیایی خود آماده اند.

این مسئول با تاکید برحمایت از آزادی خواهان و حق طلبان جهان بیان کرد: ما به تمام رزمندگان جبهه حق اعلام می داریم ایران اسلامی با تمام قوا از محرومینی که تمام تلاش خود را برای مقابله با استکبار به کار می برند حمایت می‌کند و با قدرت  پشتیبان دوستان انقلاب است.

حجت الاسلام معبودی در ارتباط با ارزشهای دفاع مقدس و حفظ آنها بیان کرد: باید فکر کنیم مهمترین مسئله ای که باعث شد ما در این نبرد 8 ساله به پیروزی برسیم چیست؟ چرا که می دانیم در طول تاریخ در تعداد قابل توجهی از جنگ ها مقلوب بوده ایم.

وی افزود: در 8 سال دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران به تنهایی با تمام دول استکباری جنگید و با تمام آنها مقابله کرد، این حرف یعنی تمام کشورها پشتیبان بی چون و چرای صدام بودند.

معبودی خاطر نشان کرد: در این پیروزی پررنگ ترین نقش ها از آن مدیریت ولی فقیه و مردم بوده است و انسجام و همدلی که ملت ایران در این دوره نشان داده اند بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: خلوص و حضور رزمندگان ستودنی بود و باعث شد یاد و خاطره رشادت هایی که در صدر اسلام دیده شده بود بار دیگر به نمایش در آید.

مسئول نماینگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر (عج) در مورد الگو بودن دفاع مقدس ما برای سایر ملل عنوان کرد: 8 سال دفاع مقدس توانسته است الگوی مناسبی باشد برای بسیاری از ملت هایی که در برابر ظلم ایستانده اند و امروز می بینیم که حزب الله لبنان و حشد الشعبی عراق از همین الگو استفاده می کنند.

حجت الاسلام معبودی در پایان یادآور شد: اگر این گروه ها مطالعات جامعی در این زمینه انجام دهند می توانند به نکات مهمی برسند که برایشان بسیار کارآمد باشد.

 

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها