فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی خبر داد:

باسازی واقعه غدیرخم هم‌زمان با روز عید غدیر در شهر خورموج

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی از بازسازی واقعه غدیر خم در شهر خورموج هم‌زمان با روز عید غدیرخم خبر داد و گفت: امسال واقعه غدیر خم در شهر خورموج هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۳۶۳۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی؛ علی غضنفری اظهار داشت: مسئله غدیر متعلق به تمامی مسلمان‌ها و به معنای حاکمیت عدل، فضیلت و ولایت الله است.

وی افزود: عید غدیر از اعیاد بزرگ اسلام است که تبیین و ترویج این واقعه همدلی و همزبانی تمامی نهادها و دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی خاطر نشان کرد: بازسازی و بازخوانی این واقعه مهم تاریخی برای چهارمین بار در شهر خورموج و در راستای آشنایی عموم مردم با فرهنگ غدیر برگزار می‌شود.

غضنفری بیان کرد: معرفی واقعه غدیر به اقشار مختلف به نسل جوان و بازخوانی خطبه غدیر یکی از اهداف اصلی باز روایی این واقعه است.

وی با تاکید بر نیاز جامعه به فرهنگ غدیر عنوان کرد: واقعه غدیر روز بسیار بزرگ و با ارزش و با اهمیتی است که باید تلاش شود تا فرهنگ غدیر در جامعه نشر داده شود و برای نسل جوان تبیین شود.

رئیس اجرایی ستاد بازسازی واقعه غدیر خم شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: بدون تردید هنر بازسازی حوادث مهم تاریخی اسلام از ترویج شبهات بین مردم جلوگیری می‌کند.

سرهنگ غضفری گفت: تمامی عوامل اصلی و اجرایی بازسازی واقعه غدیر خم بومی هستند و این نشان‌دهنده ظرفیت‌های مهم این شهرستان است که با همدلی و همزبانی موجود بین مردم و مسئولان ایجاد شده است.

وی افزود: باید مشارکت مردم را در بازسازی واقعه غدیر که در دهه امامت و ولایت انجام می‌شود همانند تاسوعا و عاشورا فراهم کنیم.

 

ارسال نظرات