حجت الاسلام سلیمانی گفت: آل سعود توانایی تامین امنیت برای ۳ میلیون زائر را ندارد .آنها قدرت اداره کشور خود را ندارند وهر روز مردم مظلوم یمن را به خاک خون می کشند .
کد خبر: ۸۵۷۳۵۴۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از بافق خبر: خطیب جمعه بافق با گرامی داشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: جنگ تحمیلی در بهترین زمان برای نابودی انقلاب اسلامی ایران که یک انقلاب نوپا بود توسط استکبار جهانی وکشورهای جهان به وسیله عراق صورت گرفت.

حجت الاسلام سلیمانی افزود کشور ما در آن زمان از نظر نیرو نظامی و تجهیزات در پایین ترین سطح ممکن بود ولی با رهبری امام راحل و ایمان و همت جوانان این مملکت توانستند در مقابل استکبار جهانی ۸ سال دفاع کنند و امروز از نظر نظامی بالاترین تجهیزات نظامی و موشک های دور برد را داریم که دیگر حتی جرات عرض اندام در مقابل ایران ندارند.

وی در ادامه در مورد مسئله برجام که توسط نمایندگان ملت درحال بررسی است گفت: بعد از برجام باید ما حواسمان بیشترباشد چون دشمن اهدافی را ترسیم کرده است وبرای رسیدن به آن اول با ایجاد تفرقه بین شیعه وسنی و بوجود آوردن  داعش وتکفیری ها انسجام منطقه را به هم بزند .

امام جمعه بافق دیگر هدف دشمن نفوذ در ایران دانست تا بوسیله آن اهداف انسانی ، انقلابی ایران را مخدوش کند و حتی برای سفر رئیس جمهور ایران به نیویورک اتاق فکر تشکیل داده است تا به نفع خودش بهربرداری کند .

وی گفت دشمن نمی تواند ایران را نابود کند به همین دلیل سعی دارد کم کم ایران را از اهداف خود دور کند .

حجت الاسلام سلیمانی ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری امام خامنه ای که ۲۵ سال دیگر رژیم اسرائیل وجود ندارد اظهار داشت:آمریکا شیطان بزرگ است یعنی آمریکا رئیس همه شیطانهاست ونگاه ریا کار دارد وبه اسم آزادی وحقوق بشر عده ای را به خاک خون می کشنند؛ ولی بدانند با این حرفها مردم جهان را نمی توانند فریب دهد چرا که موج اسلام گرایی تمام جهان را فرا گرفته است.

خطیب جمعه بافق در مورد حوادث حج امسال گفت: در حج تمتع امسال تعداد زیادی از حجاج در حوادث مختلف کشته شدند و آنها خدامین حرمین نیستند بلکه خائنین حرمین هستند.

وی ادامه داد:سال گذشته در مراسم اربعین ۲۰ میلیون جمعیت شرکت کردند حتی برای یک نفر اتفاقی نیفتاد .

آنها توانایی تامین امنیت برای ۳ میلیون زائر را ندارند . آل سعود شما قدرت اداره کشور خودتان را ندارید وهر روز مردم مظلوم یمن را به خاک خون می کشید و آن خوش خدمتی را به آمریکا واسرایل می کنید .

امام جمعه بافق با اشاره به دیدار جانبازان بالای هفتاد درصد با مقام معظم رهبری بیان کرد: یکی از نکات تلاش وزحمت خانواده های این جانبازان که مقام معظم رهبری واقعا از آنها تقدیر کرد وخود جانبازان سند برعلیه جنایات استکبار جهانی دانستند.

نماینده ولی فقیه بافق در پایان از مردم خواست در مراسمی که پنج شنبه آینده در صحن امزاده عبدالله با سخنرانی آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه سیستان و بلوجستان برگزار میشود شرکت کنند و همچنین نماز جمعه هفته آینده به خاطر عید غدیر خم در محل آستان مقدس امزاده عبدالله برگذار خواهد شد.

 

ارسال نظرات