امام جمعه مهریز:

آل سعود مایه ننگ بشریت است/ امت اسلام نسبت به جنایات آل سعود موضع گیری کند

امام جمعه شهرستان مهریز گفت: آل سعود با جنایات گسترده ای که تاکنون علیه حجاج مرتکب شده مایه ننگ بشریت است و بر امت اسلام و ملل جهان است که در قبال این سوء مدیریت و بی کفایتی اعلام موضع کنند .
کد خبر: ۸۵۷۳۵۴۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از صبح مهریز: حجت الاسلام  والمسلمین علی برهان در خطبه های نمازجمعه این شهرستان افزود: آل سعود در سال های گذشته نسبت به زائران و حاجیان سرزمین وحی از هیچ جنایاتی رو گردان نبوده است .

وی اضافه کرد: تاکنون حاجیان زیادی از ایران و ملل اسلامی مظلومانه در کنار خانه خدا و حرم امن الهی توسط حاکمان بی کفایت آل سعود به شهادت رسیده اند و این سوء مدیریت ها ادامه دارد.    
امام جمعه شهرستان مهریز خاطر نشان کرد: در سال 1366 و در راهپیمایی برائت از مشرکان جمع زیادی از حجاج مظلوم ما بخصوص بانوان در مکه معظمه به فوز شهادت رسیدند .
برهان گفت: جنایات آل سعود به اندازه بزرگ است که آنها روی تمامی دشمنان اسلام و مسلمین در طول تاریخ را سفید کرده اند و همچنان به این رویه ضد دینی و انسانی ادامه می دهند .
امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: آل سعود را باید قاتل مسافران و مهمانان خانه خدا دانست که در مهمترین و پاک ترین و مقدس ترین مکان یعنی خانه خدا مظلومانه شهید می شوند.
وی گفت: بر تمامی امت اسلام و آزادیخواهان جهان است که جنایات این رژیم پلید و وابسته به غرب و آمریکا را محکوم کنند و از سکوت و بی تفاوتی پرهیز نمایند .

امام جمعه مهریز: همچنین یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشت و در خصوص اهمیت آن دوران سخنزانی کرد و بر تداوم فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد .

 

ارسال نظرات