خبرهای داغ:

برگزاری همایش رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در شهرستان آوج

همایش رزمندگان شهرستان آوج با حضور رزمند گان 8 سال دفاع مقدس و خانواده معظم شهداءدر محل مسجد علی ابن ابی طالب این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۳۵۱۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی امام جمعه شهر آوج ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس با اشاره به آیه کریمه «ان الله یدافع الذین آمنوا»افزود:خداوند اولین دفاع کننده می باشد و اگر مومنین به قدرت لایزال الهی امید داشته باشند ،خداوند از آنان همایت می‌کند و مصداق این آیه را توکل رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس دانست.

وی در ادامه به آیه‌ای اذن دفاع که خداوند در قران کریم می فرماید« اذن الذین جاهدوا» اشاره کرد و گفت: خداوند در قران به مومنان اجازه دفاع از جان و مال خود را داده است.

وی یاد آور شد: رزمند گان در 8 سال دفاع مقدس با توکل به خداوند  در مقابل دشمنان ایستادند و خداوند رزمندگان را در جبهه های نبرد حق علیه باطل یاری کرد.

امام جمعه شهر آوج تصریح کرد: وظیفه و رسالت ما در حال حاضر به پا داشتن شعائر اسلامی و تعمیق معنویت بین جامعه می باشد.

 وی گفت:دشمن جنگ را جهت نابودی ایران اسلامی بر ما تحمیل کرد اما نظام نو پای ایران اسلامی نه تنها از بین نرفت بلکه به تعبیر امام (ره) ما در جنگ انقلابمان را صادر کردیم و یکی از همین انقلاب ها قدرت اسلام بود.

 وی در پایان افزود: ما با نصرت و امداد های الهی در دفاع مقدس به فراوانی مواجه شدیم و آنچه امروز باید از لحظه های ناب آن دوران سر لوحه قرار داد  اعتماد به نصرت الهی و اراده در مسیر حق است که به طور حتم موفقیت آفرین خواهد بود.

5002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها