امام جمعه نیر:

بی کفایتی و بی مسولیتی آل سعود را باعث فاجعه مکه دانست

به مناسبت هفته دفاع مقدس و محکوم نمودن بی کفایتی آل سعود در برگزاری مناسک حج کلیه حلقه های صالحین پایگاههای مقاومت بسیج کوثر ولایت نیر در نماز جمعه و میقات الصالحین شرکت کردند.
کد خبر: ۸۵۷۳۵۰۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر: کلیه بسیجیان و حلقه های شجره طیبه صالحین بسیج به مناسبت هفته دفاع مقدس و همچنین محکوم نمودن رژیم آل سعود در برگزاری مناسک حج در برنامه میقات الصالحین و نمازجمعه شرکت نمودند.

آقای دهقان پور امام جمعه نیر در خطبه اول این مراسم گفت: انسان گنهکار در آخرت گناهان خود را به گردن ابلیس می اندازد و شیطان میگوید مرا ملامت نکنید چون خودتان گناه کرده اید نه من.

وی بیان کرد: به فرموده اهل بیت انسان باید گاه گاهی محاسبه اعمال خود بکند و برای خوبی ها طلب زیادی ثواب و برای گناهان طلب آمرزش و مغفرت کند و در ادامه طلب مغفرت و آمرزش برای تمام مسلمین جهان خواستار شد.

دهقانپور در خطبه دوم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مورد مناسبت های گذشته و آینده ای که در پیش رو داریم صحبت کرد و افزود: پاسدار باید همیشه آماده دفاع از مملکت باشد و ایمان به خدا و وحدت مردم و پیروی از ولایت فقیه در هشت سال دفاع مقدس و حتی امروز نمیگذارد که دشمن پیروز شود.

امام جمعه بی کفایتی و بی مسولیتی آل سعود را باعث فاجعه مکه دانست.

ایشان در ادامه گفت: ننگ برآل سعود و مرگ بر آنها باد.

 آل سعودحادثه کربلا را به وجود می آورد و بعد میگوید خدا خواست که این اتفاق بیفتد.

 بنا به فرموده مقام معظم رهبری اجر این شهیدان باخداست ان شالله خداوند این قشر را که هر روز در یمن و سوریه حادثه ایجاد می کنند بر ذلت آنها بیفزاید و فرج آقا امام زمان را هرچه زودتر برساند.

 

ارسال نظرات