امام جمعه موقت دیّر گفت:کشتار زائران حج بر اثر بی کفایتی و مدیریت غلط مسئولان امنیتی و دولت عربستان است و این حوادث زنجیره ای نشانه عدم صلاحیت آل سعود می باشد که امت اسلامی با اتحاد خود این مهم را مطالبه کنند.
کد خبر: ۸۵۷۳۴۹۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر،   حجت الاسلام بحرانی با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: تاریخ اسلام گویای شجاعت ها و رشادت های امیر المؤمنین است.

بحرانی خاطر نشان کرد:واقعه غدیر خم  مسئله حکومت اسلامی و سرپرستی امت و ولایت امیر المؤمنین است.
  وی با قرائت فرازهایی از زیارت امیرالمومنین  اضافه کرد: جوانان و نوجوانان  نسبت به مطالعه زیارت نامه اهلبیت همت بگمارند.

وی  با اشاره به رخداد کشته شدن هزاران نفر از حاجیان در سرزمین منا ضمن تسلیت این حادثه دلخراش  گفت: این حوادث زنجیره ای نشانه این است که آل سعود صلاحیت مدیریت ایام حج را دارا نیست و امت اسلامی با اتحاد خود این مهم را مطالبه کنند.
وی افزود: امت اسلامی نباید نیابت آل سعود در جنگ های منطقه ای  وجنگ افروزی های منطقه ای آل سعود و کمک هایی که این رژیم به اجرا شدن نقشه های آمریکا داشته است را فراموش کند.
حجت الاسلام بحرانی در خصوص سالروز حمله امریکا به  افغانستان گفت:آمریکا با این اقدامات خود در پی مهار انقلاب های صورت گرفته در منطقه است و امروز گروه های تکفیری مولود  سیاست های غلط آمریکا در خاورمیانه می باشد.

بحرانی در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس  با گرامیداشت یاد و خاطره 115 شهید شهرستان دیّر و شهدای گمنام عنوان کرد: بعد از جنگ تحمیلی نوع جنگ دشمن تغییر کرده است و امروز دفاع در عرصه های فرهنگی  و جنگ نرم همچنان ادامه دارد و  باید تلاش شود روحیه  ایثارگری   در دانش اموزان، دانشجویان و طلاب پر رنگ شود.
انتهای خبر/
ارسال نظرات