رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی خبر داد
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس پزشک عمومی در طول این هفته در پایگاه بهداشتی بادوله استقرار یافته و به مردم خدمات پزشکی ارائه می‌کند.
کد خبر: ۸۵۷۳۴۷۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، اصغر بحرانی صبح امروز در جمع پزشکان متخصص در مراکز بهداشتی درمانی شهرستان دشتی اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس پزشکان متخصص زنان و زایمان، اطفال و داخلی به ترتیب در مراکز بهداشتی درمانی کاکی، شنبه و درازی حضور یافته و خدمات درمانی و دارویی به‌صورت رایگان به بیماران ارائه می‌کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس پزشک عمومی در طول این هفته در پایگاه بهداشتی بادوله استقرار یافته و به مردم خدمات پزشکی ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس اوج افتخار ملت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در فتح قله‌های رفیع ایثار و جهاد و شهادت است.

بحرانی یادآور شد: این هفته یادآور دلاورمردی‌های بزرگ‌مردانی است که نام و یادشان تا ابد در آسمان حماسه و ایثار این مرزوبوم خواهد درخشید، بزرگ‌مردانی که جان‌ عزیز خویش را در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در طبق اخلاص نهاده و همچون سدی آهنین از کیان و آب‌وخاک این سرزمین، دفاعی قهرمانانه کردند.

وی ضمن تجلیل از رشادت‌های همه ایثارگران، شهدا و به‌ویژه سردار شهید نادر مهدوی گفت: مهدوی الگوی ایثار و شهادت برای تمام نسل‌ها خواهد بود که بدون تردید آرامش امروز و آسایش فردای این ملت تا ابد مدیون و مرهون رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های این اسطوره‌های جوانمردی و فداکاری است.

 رئیس مرکز شبکه بهداشت و درمان دشتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن (ره) و شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس گفت: از مقام والای همه ایثارگران عرصه‌های جهاد و شهادت تجلیل، به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ادای احترام و از درگاه خداوند متعال توفیق پاسداری از حریم ولایت و مکتب سرخ شهادت را در سایه رهبری حکیمانه و داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مسألت دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات