فرمانده گردان خط‌شکن حضرت ابوالفضل عباس (ع) بوشهر خبر داد
فرمانده گردان خط‌شکن حضرت ابوالفضل عباس (ع) بوشهر از رونمایی کتاب «فصل‌نامه هشت سال عشق» با موضوع بیان خاطراتی نو و تازه از جبهه و جنگ، نوشته «محمد صابر» خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۳۴۶۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، محمد صابر صبح امروز در همایش تجلیل از هم‌رزمان شهدا در شهر دوراهک ضمن محکوم کردن کوتاهی آل‌سعود که منجر به کشته شدن تعداد زیادی از حاجیان در منا شد و ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه‌ تلخ و ناگوار، این حادثه را یک فاجعه انسانی خواند.

صابر با بیان اینکه عید قربان یادآور روزهایی است که افرادی از جان و مال و آرزوهای خود گذشتند تا امروزه در کشور آرامش و امنیت حکم‌فرما باشد، اظهار داشت: تکریم و تجلیل از اسطوره‌های افتخارآفرین هشت سال دفاع مقدس که هرکدام گنجینه‌ای از رشادت‌ها و یادگاران این دوران هستند، یک وظیفه همگانی است.

فرمانده گردان خط‌شکن حضرت ابوالفضل عباس (ع) استان بوشهر گفت: قدرت و توان ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس باعث شد که جهان غرب نتواند مانع رشد و بالندگی انقلاب اسلامی و ظهور و بروز آن در منطقه و جهان شود.

فرمانده گردان خط‌شکن حضرت ابوالفضل عباس (ع) استان بوشهر و فرمانده‌ای که صدام برای سرش جایزه تعیین کرده بود، با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت روزبه‌روز در میان نسل جوان ایرانی پررنگ‌تر می‌شود، گفت: الگوی فرهنگ ایثار و شهادت امروز از تمام مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته است.

صابر با بیان اینکه واقعه غدیرخم محور و اساس ولایت است، ادامه داد: دشمنان کوشیدند تا واقعه غدیر را تحت شعاع سایر مناسبت‌ها قرار دهند تا نظر نبی مکرم اسلام در خصوص حضرت علی(ع) روشن نشود.

وی از رونمایی کتاب «فصل‌نامه هشت سال عشق» با موضوع بیان خاطراتی نو و تازه از جبهه و جنگ، نوشته «محمد صابر» خبر داد و افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس از مظاهر پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

گفتنی است، این همایش به همت کانون فرهنگی ولی‌عصر، مسجد حضرت خدیجه(س) و پایگاه امام محمدتقی(ع) و با همکاری حوزه مقاومت جند‌الله، شهرداری و شورای اسلامی شهر دوراهک برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات