فرمانده تیپ پیاده سپاه بوشهر گفت: فداکاری های شهدا، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، پایداری و درصحنه بودن مردم و توانمندی های جوانان باعث شده است تا دشمنان فکر حمله به جمهوری اسلامی ایران از سر خود بیرون کنند.
کد خبر: ۸۵۷۳۴۵۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، سردار محمد علی صفری جمعه شب در یادواره شهدای روستای بویری دشتستان افزود: پیروزی ایران اسلامی در برابر قدرت های جهانی و توان بازدارندگی جوانان و ملت ایران، کشور را مقابل دشمنان بیمه کرده است.
وی اضافه کرد: فداکاری های شهدا، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، پایداری و درصحنه بودن مردم و توانمندی های جوانان باعث شده است تا دشمنان فکر حمله به جمهوری اسلامی ایران از سر خود بیرون کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت کشته شدن شماری حجاج ایران در حادثه منا بیان کرد: این حادثه به علت بی توجهی و بی کفایتی مسئولان دولت عربستان سعودی رخ داده است.
بخشدار شبانکاره دشتستان گفت: این بخش 43 شهید و 500 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که افتخاری برای مردم این بخش است.
مسلم سلیمانی افزود: مردم این منطقه با حضور فعال در صحنه های انقلاب از دستاورهای شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس پاسداری می کنند.
مداحی، تجلیل از خانواده های شهدا و اجرای بازسازی بخشی از عملیات رزمندگان در دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های این یادواره بود.
روستای بویری از توابع بخش شبانکاره شهرستان دشتستان در فاصله 80 کیلومتری شمال بوشهر واقع است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات