خبرهای داغ:
امام جمعه تاکستان:

آل سعود لیاقت سرپرستی امور حج را ندارد

امام جمعه تاکستان تصریح کرد: آنچه در منا به وقوع پیوست اوج ناتوانی و نشان از بی کفایتی و سوء مدیریتی سعودی ها در برگزاری مراسم حج است.
کد خبر: ۸۵۷۳۴۲۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج تاکستان ، آیت الله علی اسلامی امام جمعه تاکستان و نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان در خطبه این هفته تاکستان با محکوم کردن حادثه تلخ منا عنوان کرد: این حوادث نشان داد مسئولان عربستانی لیاقت کعبه‌داری را ندارند.

آیت الله اسلامی بابیان اینکه  سعودی‌ها برای برگزاری آئین حج برنامه‌ریزی و تدبیر مناسب نداشته‌اند افزود: بی‌کفایتی رژیم جنایت‌کار آل سعود که محرم، ذی‌الحجه و ماه حرام نمی‌شناسند موجب شد تا این حادثه تلخ رقم زده شود.

وی  بابیان اینکه سعودی‌ها همواره در برگزاری آئین حج با چالش و مشکل هستند، راهکار برون‌رفت از این چالش  را دخالت کشورهای اسلامی برای برگزاری آئین حج  عنوان کرد و گفت: حج امسال اوج ناتوانی و بی‌لیاقتی آل سعود را نشان داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه تاکستان با تأکید بر اینکه  باید مدیریت برگزاری مراسم حج به کشورهای اسلامی واگذار شود ادامه داد: تدبیر جهان اسلام در مقابل این بی‌کفایتی آل سعود در موسم حج ضروری است و دست این حکومت باید از مراسم حج کوتاه شود.

اسلامی با اشاره به وحشی‌گری و جنایات آل سعود در یمن افزود: در حال حاضر رژیم آل سعود به جنایت‌های خود در یمن ادامه می‌دهد به گونه‌ای که ۲ هزار کودک در این حمله ددمنشانه به شهادت رسیده‌اند.

وی لزوم وحدت و هوشیاری مسلمانان جهان در مقابل وحشی گری‌های آل سعود را خواستار شد و افزود: باید این کشورها بیدار شوند چراکه کشتار مسلمانان ‌دهد که مسئولان عربستانی لیاقت کعبه‌داری را ندارند.

آیت الله اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و شهدا در 8 سال دفاع مقدس به سالروز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس اشاره کرد و ازجانفشانی های یادگاران دفاع مقدس فلاحی ، فکوری ، نامجو ، کلاهدوز و جهان آرا در راه دفاع از وطن قدردانی کرد.


حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با گرامیداشت 5 مهر سال 1360 روز شکست حصر آبادان گفت: پیام امام مبنی بر اینکه حصر آبادان باید شکسته شود منجر به پیروزی رزمندگان اسلام شد.


امام جمعه تاکستان 9 مهر ماه روز همبستگی با کودکان فلسطینی را یادآور شد و گفت: رژیم صهیونیستی به کمک امریکا کودکان و غیر نظامی ها را در فلسطین قتل عام می کند.

وی ضمن تقدیر از برگزاری رژه حماسی نیروهای نظامی و انتظامی در اولین روز از هفته دفاع تصریح کرد: دفاع مقدس و حضور ملت در دفاع مقدس بسیار فراگیر و گسترده بود به طوری که هزینه جنگ را که هر سه روز یک ملیارد هزبنه داشت ملت به عهده خود گرفت و از انقلاب دفاع کرددند در اثر آن دفاع بود که این اقتدار نصیب ملت ایران شده و صدام و حزب بعثش به دیار نیستی و پستی شتافتند و امروزه هم باید به حمایت و پشتیبانی از فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری داشته باشیم و از حیله و مکر دشمن که میخواهد ما تغییر روش بدهیم و حتی مانند سید حسن نصرالله را تحویل دشمن داده و سردار سلیمانی ها رو به سرباز خانه برگردانیم و از صنعت موشک و بنیه دفاعی دست برداریم، غافل نشویم.

امام جمعه تاکستان از حضور مردم در مراسم معنوی و پرفیض دعای عرفه در این شهرستان تقدیر کرد.

 

 

1007/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها