خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی سپاه شهرستان تاکستان:

شکست دشمن درجنگ نرم با تداوم فرهنگ انقلاب اسلامی

حجت الاسلام میرزا بیگی گفت: زمانی که جوانان در سنین مختلف در هر شهر و روستا از خانواده خود دست کشیدند و به جبهه رفتند تا در راه اسلام و انقلاب جانفشانی کنند.
کد خبر: ۸۵۷۳۴۲۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

حجت الاسلام میرزا بیگی مسئول نمایندگی سپاه شهرستان تاکستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار بسیج از قزوین ،ضمن تبریک به مناسبت " هفته دفاع مقدس" اظهار کرد: در حال حاضر دشمن در تلاش است که جوانان کشورهای اسلامی را از فرهنگ انقلاب اسلامی دور کند در این میان، هفته دفاع مقدس فرصت مناسبل است که نسل سوم و چهارم انقلاب با " فرهنگ ایثار و شهادت"  بیشتر مانوس شوند.

وی مساجد، مدارس، پایگاه های بسیج، صداو سیما و به طور کلی اصحاب رسانه را در بازگو کردن رشادت های رزمندگان سلحشور موثر دانست و افزود: تحت هیچ شرایطی نباید از انتشار و اطلاع رسانی دفاع مقدس غفلت شود چرا که جوانان به این موضوع کاملا مشتاق و علاقمند هستند در نتیجه ضروری است این علاقمندی با اهداف والایی همچون تداوم فرهنگ  انقلاب اسلامی در آنان برجسته تر دیده شود.

مسئول نمایندگی سپاه شهرستان تاکستان اضافه کرد: به هر میزان که فرهنگ انقلاب اسلامی در جوانان رخنه کند به همان اندازه است که دشمن در رسیدن به اهداف پلید خود نا امید تر می شود به بیان ساده تر، دشمن با تداوم فرهنگ انقلاب اسلامی در" جنگ نرم" پیروز نخواهد شد.

حجت الاسلام میرزابیگی اولین پیامد مثبت دفاع مقدس را " حضور مردمی " ملت در صحنه  نبرد ارزیابی کرد و گفت: زمانی که جوانان در سنین مختلف در هر شهر و روستا از خانواده  خود دست کشیدند و به جبهه رفتند تا در راه اسلام و انقلاب جانفشانی کنند این عکس العمل ثابت کرد که این امر، در کشور ما، امری بی بدیل است.

افتتاح نمایشگاه "ستارگان خاکی" در شهرستان " تاکستان"

مسئول نمایندگی شهرستان تاکستان،افتتاح نمایشگاه "ستارگان خاکی"،  نمایش رژه 31 شهریور،غبارروبی مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه، و نشست های روشنگری را از برنامه های مهم این شهرستانت در هفته دفتع مقدس عنوان کرد.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها