خبرهای داغ:
امام جمعه موقت استان قزوین گفت: بی لیاقتی حکام آل سعود سبب خونین شدن حج مسلمان شد به طوری که یکی از وظایف وزارت امور خارجه بررسی و پیگیری مقصران اصلی در این حوادث اخیر است.
کد خبر: ۸۵۷۳۴۱۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه موقت استان قزوین در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجدالنبی برگزار شد  با بیان اینکه  در حال حاضر هم شاهد بی لیاقتی مسئولان سعودی هستیم اظهار کرد: این حادثه بیانگر این موضوع است که رژِیم آل سعود لیاقت اداره کردن کعبه را ندارد به همین منظور، هر ساله شاهد حوادث ناگواری از همچون فاجعه "جرثقیل" هستیم.

وی افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی در آستانه عید سعید قربان این حادثه را به مسلمانان تسلیت گفتند و عزای عمومی اعلام کردند این امر در حالی است که سوء مدیریت آنان سبب شده که بسیاری از مردم داغدار شوند.

وزارت امور خارجه با سهل انگاران برخودی جدی داشته باشد

به گفته این مسئول،  عملکرد ضعیف مسئولان در عربستان ، مسلمانان کشور را به اندازه ای رنج داد که موجب شد در صلاحیت میزبانی آل سعودی ها دچار تردید شده و سهل انگاری آنان را در این اتفاق ناگوار یک علت اصلی بنامیم.

امام جمعه موقت استان قزوین تصریح کرد:باید در اداره مراسم حج  تجدید نظری صورت گیرد چون زمانی که 20 میلیون زائر در اربعین به زیارت کربلا رهسپار شدند اتفاقی رخ نداد ولی در عربستان میزبانی مسلمانان به شکل صحیح انجام نپذیرفت.

برنامه های هفته دفاع مقدس به شکل فراگیر انجام پذیرد

حجت الاسلام موسوی موینی گفت: بی لیاقتی حکام آل سعود  سبب خونین شدن حج  مسلمان شد به طوری که یکی از وظایف وزارت امور خارجه بررسی و پیگیری مقصران اصلی در این حوادث اخیر است به بیان ساده تر، با سهل انگاران حوادث تلخ اخیر، باید برخوردی جدی صورت پذیرد.

امام جمعه موقت استان قزوین  با اشاره به " هفته دفاع مقدس" تا کید کرد:   شایسته است در این هفته  ارزش های و اعتقادات محکم رزمندگان اسلامی به شکل صحیح و فراگیر برای آیندگان تببین و برنامه ریزی شود تا دشمنان بفهمند  که ایمان و اراده ایرانرانیان بر هر سلاح پیروز است.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها