خبرهای داغ:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

مقابله با شیطان یکی از مهم ترین درسهای عید قربان است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مقابله با شیطان یکی از مهم ترین درسهای عید قربان است و ما باید با شیطان بزرگ مقابله نماییم.
کد خبر: ۸۵۷۳۳۸۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، یادواره شهدای شهرک آراسنج با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی قزوین، ائمه جمعه، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و خیل عظیم جمعیت با سخنرانی حجت الاسلام حمید رسایی برگزار گردید.

وی با بیان اینکه امروز نقش پدران شهدا همانند حضرت ابراهیم (ع) است که فرزندان خود را به قربانگاه فرستادند و به امر الهی تن دادند گفت: گذشتن از فرزند در راه خدا بالاترین جهادهاست و پدران شهدا امروز این جهاد والا را در کارنامه خود دارند.

حجت الاسلام رسایی با اشاره به آیه صریح قرآن کریم که می فرماید:«ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل ا... امواتا ...» منظور قرآن از بل احیاء را حیاتی غیر از حیات برزخی دانست و افزود: شهدا می توانند برخلاف دیگر مردگان با دنیا ارتباط داشته باشند و بر کارهای این دنیا تاثیر بگذارند.

وی اظهار داشت: ما هیچ امام معصومی نداریم که شهید نشده باشد و این یعنی دین از سیاست جدا نیست، حتی امام دوازدهم به خاطر درخطر بودن جانش غایب است و این در خطر بودن هم از جانب استکبار نیست زیرا هر یازده امام ما را منافقان کشتند و منافقان یعنی کسانی که نماز می خواندند و روزه می گرفتند لذا این، کار ما را سخت تر می کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تقابل ایران و آمریکا غیر هسته ای است و هسته ای بهانه ای بیش نیست ابراز داشت: پایه های نظام آمریکا بر اساس ظلم وستم، انسان محوری و دنیامحوری بنا شده است در حالی که پایه های انقلاب اسلامی بر اساس خدامحوری بنا شده است و ما هیچگاه نمی توانیم باهم کنار بیاییم.

وی ادامه داد: من از کسانی که ادعا می کنند مشکل آمریکا با هسته ای است سوال می کنم «چرا مابین سالهای 1384-1382 که کل فعالیت های جمهوری اسلامی تعلیق شد مشلک ما با آمریکا حل نشد؟»
حجت الاسلام رسایی مقابله با شیطان بزرگ را یکی از مهم ترین درسهای عید قربان برشمرد و خاطرنشان کرد: همانطور که حضرت ابر اهیم (ع) با شیطان مقابله کرد ما هم باید با شیطان بزرگ یعنی آمریکا مقابله نماییم.

مدیر مسئول هفته نامه 9 دی، مقام و منزلت انسان را در گرو دو اصل مهم اختیار و وظیفه دانست و گفت: اگر انسان در برابر غریزه باطل قرار گرفت و وظیفه را انجام داد مقامش از ملائکه بالاتر می رود و اگر همین انسان در برابر انجام وظیفه، غریزه باطل را انتخاب کند از حیوان هم پست تر است.

وی در پایان تاکید کرد: اگر انقلاب اسلامی همچنان پابرجاست در گرو پیروی از ولی فقیه و شهادت طلبی بوده است و امروز هم ما باید در برابر جنگ فرهنگی دشمن خود را مجهز نماییم زیرا جنگ فرهنگی از جنگ نظامی سخت تر است.


2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار