سردار حسین معروفی در جمع نمازگزاران جمعه زاهدان با گرامیداشت هفته پر افتخار دفاع مقدس اظهار داشت: این هفته نماد تمام خوبی ها و ارزش های انسانی، اقتدار و استکبار ستیزی، مقاومت و ایثارگری ملت ایران است
کد خبر: ۸۵۷۳۳۷۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج :سردارسرتیپ دوم پاسدار  حسین معروفی درگفتگو با خبر نگار ما در حاشیه نماز جمعه  با گرامیداشت هفته پر افتخار دفاع مقدس اظهار داشت: این هفته نماد تمام خوبی ها و ارزش های انسانی، اقتدار و استکبار ستیزی، مقاومت و ایثارگری ملت ایران است.
وی ادامه داد: دشمنان برای نابودی ایران اسلامی انسجام پیدا کردند و با محوریت رژیم بعث عراق جنگ نابرابری را علیه کشور به راه انداختند.
وی اظهار داشت: در آن زمان ایران نوپا هیچ آمادگی نظامی نداشت و کشوری تنها با وضعیتی نابسامان بود که از سوی رژیم بعثی تحت حمایت دو اردوگاه شرق و غرب مورد حمله قرار گرفت.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس فقط با عراق در جنگ نبودند بلکه با همه کشورهایی که در اردوگاههای شرق و غرب قرار داشتند و از رژیم بعث دفاع می کردند، به مبارزه پرداختند.
سردار معروفی افزود: رزمندگان اسلام با حمایت خداوند متعال و رهبری امام خمینی(ره) توانستند با کمترین امکانات نظامی در این جنگ نابرابر رژیم بعث عراق را شکست دهند.
وی تاکید کرد: رزمندگان اسلام در جبهه حق علیه باطل نه برای پیروزی بلکه برای ادای دین می جنگیدند و فقط به خداوند متعال توکل داشتند و از غیر خدا نمی ترسیدند.
وی افزود: دشمنان با توجه به تجربه شکست خود در هشت سال دفاع مقدس و ترس از ملت غیور ایران اسلامی، در شرایط کنونی جرات دست درازی به خاک کشور را ندارند.

ارسال نظرات