خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده خبر داد

حضور هنرمند آباده‌ای در عرصه داوری جشنواره آثار و تولیدات حوزه هنری

رئیس ادره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده از حضور هنرمند آباده‌ای «مهدی فروردین» در عرصه داوری در بخش کمیته موسیقی چهارمین جشنواره آثار و تولیدات حوزه هنری مراکز استان‌ها خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۳۳۵۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس،علی‌اکبر عرب‌شیبانی در آباده از انتخاب هنرمند آباده‌ای  «مهدی فروردین» برای داوری در چهارمین جشنواره آثار و تولیدات حوزه هنری مراکز استان‌ها در بخش کمیته موسیقی خبر داد.

وی عنوان کرد: حوزه هنری، مهدی فروردین هنرمند خوش‌ذوق آباده‌ای را به عنوان کارشناس ارزیاب کمیته نظارت چهارمین جشنواره آثار و تولیدات حوزه هنری مراکز استان‌ها در بخش کمیته موسیقی انتخاب کرد.

رئیس ادراه فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده بیان داشت: جشنواره آثار و تولیدات حوزه هنری مراکز استان‌ها عرصه‌ای به منظور ساماندهی و تقویت جریان هنر دین‌مدار در میان هنرمندان، کشف استعدادهای تازه و خلاق در زمینه تولید آثار هنری، افزایش تولیدات هنری با رویکرد ارزشی و معنوی، ترویج پژوهش‌های رسانه‌ای و عرضه آثار هنرمندان استان‌ها و با هدف ایجاد فضای رقابتی سالم برای تشویق و ترغیب هنرمندان جوان و تجلیل از پیشکسوتان و اندیشمندانی که در زمینه هنر والا، آثار و تألیفاتی داشتند برگزار می‌شود.

عرب‌شیبانی با اشاره به برگزاری این جشنواره از هفتم تا نهم مهرماه جاری به میزبانی حوزه هنری استان اصفهان تصریح کرد: استاد مهدی فروردین از شاگردان مرحوم استاد لطفی بوده و در حال حاضر نیز به‌عنوان عضو هیئت‌رئیسه شورای سیاست‌گذاری موسیقی استان فارس فعالیت می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها