خبرهای داغ:
امام‌جمعه جهرم:

برخی دعواهای سیاسی را بر پیشبرد نظام اسلامی مقدم کرده‌اند

خطیب جمعه جهرم گفت: برخی دعواهای سیاسی را بر پیشبرد نظام اسلامی مقدم کرده‌اند درصورتی‌که باید اقتصاد مقاومتی را عملی کنیم و نه اینکه دعوای سیاسی در کشور راه بیندازیم.
کد خبر: ۸۵۷۳۳۴۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به واقعه روز گذشته در منا این مصیبت را به مسلمانان جهان تسلیت گفت و اظهار داشت: قلب انسان به درد می‌آید از اینکه زائرانی که با لباس احرام در حال حرکت برای رمی جمرات هستند با بی‌درایتی مدیران سعودی بین جمعیت خفه شوند.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در مورد حادثه منا و تأکید ایشان برای حضور پزشکان هلال‌احمر به‌منظور مداوای مصدومان گفت: سعودی‌ها به تیم پزشکی ایران برای رسیدگی به حال حجاج سانحه دیده اجازه نمی‌دهند و تاکنون حدود 2 هزار نفر مصدوم و 132 ایرانی نیز کشته شده‌اند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و مقاومت هشت‌ساله ایران درمقابل ظلم صدام، گفت: ما باید از امام خمینی (ره) که راه و رسم دلیری، مقاومت و شجاعت را به ما یاد داد و همچنین از شهدا و خانواده‌های آنان، جانبازان و رزمندگان که نقش مؤثری در استقامت و پیروزی انقلاب داشتند، تشکر کنیم.

امام‌جمعه جهرم بیان کرد: درسی که باید از دفاع مقدس بگیریم این است که امروز در ادای وظایفی که انقلاب به دوشمان می‌گذارد کوتاهی نکنیم و اگر می‌خواهیم قرن‌های بعد به شما مردم افتخار کنند امروز باید بررسی کنیم و وظیفه خود را در قبال انقلاب اسلامی، ولایت‌فقیه بدانیم و به آن عمل کنیم تا عزتمندی و سعادت دنیا و آخرت نصیبمان شود.

امام‌جمعه جهرم بابیان اینکه برخی دعواهای سیاسی را از پیشبرد نظام اسلامی پیش‌قدم کرده‌اند، تصریح کرد: روش کار این است که اقتصاد توسعه پیدا کند و به‌عنوان وظیفه دینی تلقی شود.

وی بابیان این مسئله که مردم و مسئولان شهرستان جهرم باید در برابر رهنمودهای رهبری انقلاب پاسخگو باشند، خاطرنشان کرد: کسانی که کاندیدای مجلس می‌شوند باید در راستای اقتصاد مقاومتی برنامه داشته باشند.

امام‌جمعه جهرم بابیان اینکه افراد بی‌برنامه به درد مجلس نمی‌خورند، گفت: قول و وعده‌های اشتغال برای این‌وآن نباید در برنامه‌های نامزدهای مجلس قرار گیرد.

وی گفت: فضای انتخابات باید به‌گونه‌ای باشد تا وظایف افراد در برابر سخنان رهبری مشخص شود.

دژکام بابیان اینکه مباحث علمی اقتصادی در جهرم درگذشته رقم خورده اما دنبال نشده است، گفت: باید این مسئله را پیش برد تا شهرمان در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی عقب نیفتد.

خطیب جمعه جهرم به‌روز آتش‌نشانی نیز اشاره کرد و خدمات و ایثارگری‌های مجموعه آتش‌نشانی را ستودنی دانست.

وی با اشاره به اینکه شهرداری جهرم توان مالی برای تأمین امکانات موردنیاز آتش‌نشانی را ندارد، گفت: به گفته مسئول آتش‌نشانی جهرم تأمین تنها یک بالابر که موردنیاز این سازمان در حوادث است 4 میلیارد تومان هزینه دارد که برای خرید آن نیازمند همت مردم و متمکنان هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها