امام جمعه جم:

رزمندگان ما با نیروی تقوا در مقابل تمام دنیا ایستادند

امام جمعه شهرستان جم گفت: آن چیزی که انسان را می تواند در مقابل دشمن مقاوم سازد نیروی تقواست و شهدا و رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس با همین نیروی تقوا در مقابل تمام دنیا ایستادند.
کد خبر: ۸۵۷۳۳۱۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم، حجت الاسلام محمد گنجی در خطبه نماز جمعه امروز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بیان اینکه نوجوان 13 ساله ای که نارنجک به کمر خود بست و به زیر تانک دشمن رفت با قدرت تقوا بود، افزود: انسانی که تقوا داشته باشد غیر از خدا از هیچ قدرتی نمی ترسد.

گنجی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه ما در جنگ برکتی داشته ایم که در همه صحنه ها از آن بهره جسته ایم گفت: اگر امروز دشمنان در مقابل ما ضعیف و ذلیل هستند و نمی توانند تعرزی کنند از برکت 8 سال دفاع مقدس و جنگ بود.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران تا قبل از دفاع مقدس شناخته شده نبود اما بعد از جنگ تحمیلی ملت ایران شناخته شد و اگر امروز مسئولین ایران اسلامی با اقتدار در سازمان ملل سخن می گویند به برکت دفاع مقدس و رشادت های شهدا و رزمندگان این مرزوبوم است.

وی تصریح کرد: رژیم بعثی عراقبا هدف براندازی نظام نو پای جمهوری اسلامی و با حمایت های استکبار و در راس آنها آمریکای در 31 شهریور 59 جنگ نا جوان مردانه ای را آغاز کرد که ما در هفته دفاع مقدس فقط به گوشه ای از رشادت ها و فداکاری های شهدا و رزمندگان می پردازیم.

امام جمعه شهرستان جم گفت: دشمن از قدرت ایمان و تقوای الهی مردم ایران خبر نداشت وگرنه هیچ وقت همچین غلطی را نمی کرد و قطعا اگر می دانست یک ملتی مقاوم حاضرند جان خود را فدای خاک میهن خود کنند قطعا جنگ آغاز نمی شد.

گنجی اضافه کرد: دشمن جنگ را جهت نابودی ایران اسلامی بر ما تحمیل کرد اما نظام نو پای ایران اسلامی نه تنها از بین نرفت بلکه به تعبیر امام (ره) ما در جنگ انقلابمان را صادر کردیم و یکی از همین انقلاب ها قدرت اسلام بود.

وی در پایان اظهار داشت: مردم در هر صحنه ای ورود پیدا کنند آنجا پیروزی حاصل می شود و امروز نیز همانند 8 سال دفاع مقدس باید پشت سره رهبری حرکت کنیم و گوش به فرمان تا از هر گزندی در امان باشیم.

سید حسین سجادی زاده، جانباز و رزمنده 8 سال دفاع مقدس نیز قبل از خطبه ها به ذكر خاطرات دفاع مقدس و رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان در سال‌های جنگ و همینطور گوشه ای از حماسه آفرینی‌های آنان در شكست حصر آبادان اشاره كرد و افزود: امروز امنیت و آرامش خود را مدیون خود شهدا هستیم و ان شاالله ادامه دهنده راه شهیدان هستیم.

انتهای خبر/

ارسال نظرات