در سومین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد:
به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهر ریز و بمناسبت هفته دفاع مقدس، سومین یادواره شهدای و اربعین شهدای گمنام این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۳۳۰۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم: یکی از راویان دفاع مقدس در این مراسم که در جوار قبور شهدای گمنام شهر ریز برگزار شد

با بیان اینکه ارزش های والای دفاع مقدس بایستی همواره مدنظر مسئولان باشد افزودحفظ آن ارزش ها و اشاعه آن به نسل نوجوان و جوان ما ضروری است تا بتوانیم در جبهه های فرهنگی و اقتصادی سربلند بیرون بیاییم.

حجت الاسلام حمید رضا مهدوی ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دفاع مقدس افزود: عده ای از جان خود گذشتند و با دشمن در مرزها جنگیدند تا ما بمانیم و در امنیت و آرامش زندگی كنیم و امنیت امروز مرهون دلاوری‌ها و از جان گذشتگی‌های دیروز رزمندگان، شهدا و جانبازان است و بی انصافی و بی عدالتی است اگر هر روز به یاد این عزیزان و شكرگزار فداكاری‌های آنان نباشیم.

مهدوی خاطر نشان کرد: به برکت خون شهدا و رزمندگان اسلام پایداری، استقامت، ولایت مداری، شهادت طلبی و معنویت ایران اسلامی در تمام دنیا گسترش یافته و ایثارگری های رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس درسی را به دشمنان اسلام داد که نتوانند علیه ایران تهدید نظامی داشته باشند.

وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس مظهر ایستادگی، تولید فکر بسیجی، ارتقای صنایع دفاعی و موفقیت در تمامی عرصه‌های مجازی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است که مبارزه هر ملت در راستای استقلال خود موفقیت و پیشرفت آن کشور را به دنبال دارد و غربی‌ها به خوبی به این نتیجه رسیده‌اند که کشور ایران در هر صحنه‌ای که حضور داشته باشد پیروز است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهر ریز نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امروز تجلیل از شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقای ایران اسلامی است.

سید عباس احمدی افزود: این روزا هنگامی که یادی از دفاع مقدس می شود، دنیایی از شرف و حماسه ملتی نجیب و آزاده در اذعان تداعی می شود که حال و هوای خاصی دارد.

در پایان مراسم از خانواده های شهدای شهر ریز تجلیل شد.

انتهای خبر/

انتهای خبر

ارسال نظرات
پر بیننده ها