خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه استان قم گفت: علاوه بر نمایشگاه یاد یاران برنامه‌های فرهنگی هفته دفاع مقدس در بوستان شهدای ناصر دیوان، جوار مسجد مقدس جمکران و بوستان هاشمی به همت ناحیه امام حسین(ع)، در بوستان علوی و کوه حضر نبی به همت ناحیه امام حسن(ع) و در بوستان جوان به همت ناحیه امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۳۲۹۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۷
اکبر بختیاری در حاشیه سومین شب برگزاری نمایشگاه یاد یاران در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم، با تاکید بر اینکه در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های فرهنگی مختلفی در سطح استان قم در حال انجام است ابراز کرد: تاکنون بنرهای اطلاع‌رسانی و پوسترهای تبلیغاتی بسیاری با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری قم در سطح شهر نصب شده است.

وی از حضور پرشور مردم در نخستین روز برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم یاد کرد و افزود: با توجه به این حضور، بستر مناسبی برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس در نمایشگاه یاد یاران ایجاد شده است که امیدواریم بتوانیم به بهترین شیوه از آن استفاده کنیم.

معاون فرهنگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) از معرفی شهدای هشت سال دفاع مقدس با استفاده از نصب بنرهای تبلیغاتی در مسیر مسجد مقدس جمکران و شهرک قدس یاد کرد و گفت: بنرهای اطلاع‌رسانی با محوریت‌های مشترکی از جمله بازسازی واقعه غدیر و نمایشگاه هفته دفاع مقدس در سطح شهر نصب شده است.

وی با بیان اینکه نزدیک به 80 غرفه در نمایشگاه هفته دفاع مقدس فعال است تصریح کرد: دغدغه‌های رهبر انقلاب اسلامی در مورد افزایش جمعیت، ترویج فرهنگ سبک زندگی شهدا، تبیین ارکان اقتصاد مقاومتی و بازسازی عملیات‌های مهندسی رزمی در این نمایشگاه مورد توجه قرار گرفته است.

بختیاری به غبارروبی گلزارهای شهدا استان قم توسط رده‌های مختلف بسیج اشاره کرد و ادامه داد: با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم سه مهرماه نمایش « مردان سرزمین من» با حضور هنرمندان برجسته کشوری در این نمایشگاه اجرا می‌شود.

وی استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی استان را یکی از ویژگی‌های نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم دانست و خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه‌های فرهنگی هیئت رزمندگان اسلام، موسسه «روایت سیره شهدا»، سازمان بسیج پیشکسوتان استان قم، ارتش و ناجا نمایش بازسازی واقعه غدیر به مدت دو شب در این نمایشگاه اجرا می‌شود.

بختیاری با بیان اینکه نمایشگاه یاد یاران گوشه‌ای از برنامه‌های سپاه استان قم در هفته دفاع مقدس است تصریح کرد: علاوه بر این نمایشگاه، برنامه‌های فرهنگی هفته دفاع مقدس در بوستان شهدای ناصر دیوان، جوار مسجد مقدس جمکران و بوستان هاشمی به همت ناحیه امام حسین(ع)، در بوستان علوی و کوه حضر نبی به همت ناحیه امام حسن(ع) و در بوستان جوان به همت ناحیه امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه استان قم یادآور شد: سخنرانی یادگاران هشت سال دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه و ارائه محصولات فرهنگی محوریت‌های اصلی برنامه‌های نواحی مقاومت بسیج در هفته دفاع مقدس است.


ارسال نظرات