جانشین فرمانده سپاه عسلویه:

هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای آشنایی نسل حال با رزمندگان

جانشین فرمانده سپاه عسلویه گفت:هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای آشنایی نسل حال با رزمندگان دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۵۷۳۲۷۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سرهنگ حسین تمیمی نیا جانشین سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه در این نشست صمیمی با رزمندگان، گفت: رزمندگان با الهام از فرهنگ عاشورا و توسل به سالار شهدا در جبهه حضور پیدا کردند، دفاع مقدس ما تکرار کربلای اباعبدالله الحسین در ایران بود لذا ما باید از خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان تجلیل کنیم.

وی با بیان اینکهما مدیون شهدا هستیم افزود:یکی از وظایف ما این است که با کسانی که در جبهه بودند به ثبت و ضبط خاطرات آن ها بپردازیم چرا که دفاتر زرین خاطرات رزمندگان راویان زنده دوران حماسه و ایثارند.

تمیمی با اشاره به اینکهیاد و خاطره شهدا، وصایای این بزرگان و فرهنگ شهید و شهادت که به منزله نزول باران در جامعه است گفت: هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای آشنایی نسل حال با رزمندگان دفاع مقدس و مسائل مربوط به آن دوران است چون آنان باید از جان‌فشانی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از خاک وطن و ناموس ایرانیان آگاه شوند تا بتوانند ادامه دهنده راه آنان باشند.

وی افزود: شهدایی که از این سرزمین به طرف جبهه‌ها رفتند با امید پیروزی و برای دفاع از ایران اسلامی به نبرد حق و باطل پرداختند و پیروزی آنان رمزی جز اطاعت از فرامین رهبری و اتکا به خداوند نیست.

جانشین فرمانده سپاه عسلویه تصریح کرد: لازم است که ایران اسلامی با حفظ آمادگی خود، اتکا به قدرت‌های داخلی کشور و دشمن شناسی، همواره امنیت و پایداری را که در سایه خون شهدا ایجاد شده است را حفظ کند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار