شهاب فراهانی09372166620
سردار رضا مازندرانی معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری امام حسین (ع) در مراسم رژه ۳۱ شهریور شهرستان ملارد:
خبرگزاری بسیج:سردار رضا مازندرانی معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری امام حسین (ع) در مراسم رژه ۳۱ شهریوردر شهرستان ملارد با اشاره به ضرورت توجه به علمکرد رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت : امروز همه مسئولین و رزمندگان مکلف هستند ادامه دهنده راه رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس باشند . ما به وسیله هشت سال دفاع مقدس توانستیم انقلاب را به جهان صادر کردیم.
کد خبر: ۸۵۷۳۲۶۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱



به گزارش عمومی ناحیه مقاومت بسیج ملارد؛سردار رضا مازندرانی معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری امام حسین (ع) در مراسم رژه ۳۱ شهریوردر شهرستان ملارد با اشاره به ضرورت توجه به علمکرد رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت : امروز همه مسئولین و رزمندگان مکلف هستند ادامه دهنده راه رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس باشند . ما به وسیله هشت سال دفاع مقدس توانستیم انقلاب را به جهان صادر کردیم.

وی با تاکید بر روش های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اذعان کرد : یکی از بزرگ ترین حربه های دشمنان درجنگ ،استفاه از سلاح شیمیایی در بود. علی رغم اینکه تمام معاهده های بین المللی مقابله به مثل را حق مسلم یک ملت می داند، ما حتی برای یک روز از سلاح شیمیایی استفاده نکردیم .

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری امام حسین (ع) با بیان اینکه جنگ ما نه تنها جنگ ارزش ها بود بلکه جنگ روش ها هم بود تشریح کرد: روش ها به همان اندازه ارزش ها اهمیت دارند. جنگ ما فقط جنگ صداقت و اخلاص و پاکی به عنوان یک ارزش نبود، بلکه جنگ ما به کار گرفتن این ارزش ها درصحنه عمل بود .براساس آموزه های دینی ما مجاز نیستیم برای رسیدن به یک هدف هرچند مقدس، از یک روش نا مقدس استفاده کنیم.

وی افزود : براساس آنچه که ما در هشت سال دفاع مقدس آموختیم ، برای رسیدن به هدف هرچند مقدس نباید حتی از یک کارخلاف استفاده کنیم . این شیوه و منش رزمندگان دفاع مقدس بود . و امروز به برکت هشت سال دفاع مقدس ما کجاییم و دشمنان ما کجا هستند ؟

مازندرانی با اشاره به روایتی از علی(ع) گفت : مرگ آن است که زنده باشید ولی ذلیل، مرگ آن است که زنده باشید ولی جیره خور دشمن ،مرگ آن است که زنده باشید ولی تسلیم دربرابر دشمن و مرگ آن است که زنده باشید ولی مقهور و زیردست دشمن و حیات و زندگی آن است که بمیرید ولی پیروز، بمیرید ولی عزت مند و بمیرید ولی با شرف .

وی با تاکید برعزت مندی ایران اسلامی اظهار کرد: امروز به حول و قوه الهی و به برکت خون شهیدان انقلاب اسلامی ، ایران اسلامی عزت مندترین و با شرف ترین ملت دنیا است. بنابراین اگربخواهیم این عزت و شرف را حفظ کنیم باید همچنان مقاومت کنیم که فستقم کما امرت. همه بایید مقاوم باشیم .

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری امام حسین (ع) افزود : هیچ ملتی با کوچکی دربرابر دشمن به بلندای عزت و شرف نخواهد رسید. هیچ ملتی با سازش و تسلیم در برابر دشمن به عزت و شرف دست پیدا نمی کند .ما اگر امروزعزیز ، قوی و قدرت مند هستیم به برکت مقاومت هشت ساله در دفاع مقدس است .

وی تاکید کرد :کسی که با ندای رهبرش از خواب بیدار نشد با لگد دشمن از خواب بیدار خواهد شد .

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری امام حسین (ع) با اشاره به برگزاری مراسم با شکوه رژه ۳۱ شهریورماه در سراسر کشور گفت : آفرین و درود برملت بزرگ ایران، آفرین و درود بر شما بسیجیان و پاسداران و ارتشیان ، آفرین و درود بر همه ی شما که ندای رهبرتان را لبیک می گویید، آفرین و درود برشما که خودتان را برای مقابله با دشمن آماده کرده اید ، آفرین و درود بر شما که آماده اید برای مبارزه با بزرگ ترین قدرت های جهانی و آفرین و درود برشما که نام ایران و نام اسلام را زنده کردید.


ارسال نظرات