برگزاری اولین کارگاه حفظ قرآن کریم درسپاه عسلویه

کارگاه حفظ قرآن کریم با حضور گسترده حافظان بسیجی، پاسدار و سرباز توسط ناحیه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۳۲۳۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، مسوول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در کارگاه حفظ قرآن کریم اظهار داشت : کارگاه حفظ قرآن کریم با هدف هماهنگی و اتحاد و همبستگی حافظان در جهت ارئه و اشاعه فرهنگ قرآنی و دین اسلام برگزار شده است.

اندرخور با تأکید بر لزوم تقویت سطح قرآنی بسیجیان، پاسداران و سربازان گفت: کارگاه های تصحیح قرائت نماز و کارگاه روش حفظ قرآن کریم هم اکنون در اکثر استان های کشور در قالب اعزام اساتید و کارشناسان مجرب حفظ و قرائت قرآن کریم در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: در این کارگاه از اساتید مجرب استانی در جهت ارائه اصولی حفظ و تثبیت قرآن کریم استفاده می شود.

اندرخور گفت:سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تهیه کتاب و جزوات آموزش و بهره مندی از استادان خبره و تهیه وسایل مهم دراجرای طرح الحافظون بین بسیجیان و اعضای کادر همت خود را به کار بسته است.

وی افزود: با توجه به اهمیت این طرح استان بوشهر به چندین حوزه تقسیم شده که برای رفاه شرکت کنندگان در بهره مندی کلاس ها و کارگاههای آموزشی هر چند شهرستان به صورت جمعی در یک شهرستان گردهم جمع می شوند و کارگاههای آموزشی در نزدیکترین محل سکونت افراد برگزار می شود.

وی در پایان کارگاه از حضور نواحی جم، کنگان، دیر و میزبانی ناحیه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه و حضور گسترده بسیجیان قدردانی و برای آنها آرزوی موفقیت روز افزون کرد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات