نمازگزاران بوشهری فریاد زدند
نمازگزاران جمعه، داغ‌داران و عزادار ان بوشهری ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در یک راهپیمایی با شکوهی "مرگ بر رژیم بی کفایت آل سعود" سردادند.
کد خبر: ۸۵۷۳۱۷۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

نمازگزاران جمعه، داغ‌داران و عزادار ان بوشهری ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در یک راهپیمایی با شکوهی "مرگ بر رژیم بی کفایت آل سعود" سردادند و حملات ناجوانمردانه صهیونیست‌های اشغالگر به مسجد الاقصی و رژیم منفورآل سعود به مردم مظلوم و مسلمان یمن را محکوم کردند.

این راهپیمایی که از محل مصلی جمعه تا میدان قدس بوشهر برگزار شد راهپیمایان با شعارهای مرگ بر رژیم بی کفایت آل سعود،"عزا عزا است امروز روز عزا است امروز ، خامنه‌ای رهبر صاحب عزا است امروز" "عزا عزا است امروز روز عزا است امروز، حاجی مظلوم ما پیش خدا است امروز" "آل سعود آل ابوسفیان است فاجعه منا دلیل آن است" و "آل سعود خادم آمریکایند از غاصبان مکه و منایند" بی کفایتی رژیم آل سعود در مدیریت مناسک حج را اعلام کردند.

در راهپیمایی نمازگزاران بوشهری که نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، خانواده معظم شهدا، فرماندهان نیروهای مسلح، مسئولان دستگاههای اجرایی و سایر قشرهای مختلف مردم بوشهر حضور داشتند راهپیمایان فاجعه‌ دلخراش و مصیبت‌ بار در"منا" که در آن جمع کثیری از حجاج و زائران خانه خدا جان باختند را اندوهی بزرگ برای جهان اسلام دانستند.

بوشهری‌ها دراین مراسم خباثت و تعرض بی شرمانۀ صهیونیست‌های خون‌خوار به قبلۀ نخست مسلمانان جهان و هتک حرمت به مسجدالاقصی و حملات بی شرمانۀ آل سعود جنایتکار و منفور به مردم مظلوم و بی پناه یمن را محکوم کردند.

راهپیمایان بوشهری در این تظاهرات جنایات بی‌شمار و وقیحانۀ مشترک رژیم‌های کودک‌کش صهیونیستی و آل‌سعود در هنگامۀ مناسک حج تمتع را هماهنگ و همسو با اهداف پلید و خائنانۀ سران خود دانستند.

راهپیمایان بوشهری در پایان این مراسم با قرائت قطعنامه‌ای جان باختن تعدادی از زائران خانه خدا در سرزمین منا و مراسم رمی جمرات را نشان از بی لیاقتی و بی کفایتی حاکمان عربستان دانستند و خواستار تعیین و تشکیل شورای مدیریتی مسلمانان جهان در کنگره عظیم حج شدند.

آنان تاکید کردند: امروزه رژیم بی کفایت و متزلزل آل سعود به عنوان خائن الحرمین شناخته می‌شود که از صنعا تا منا مسلمانان را می‌کشد که مسلمانان جهان و "امت بزرگ رسول الله" باید واحد و با تمام توان بیت‌الله‌الحرام، مناسک حج ابراهیمی و جان و مال و آبروی مسلمانان را از چنگال این رژیم مزدور و دست نشانده غرب نجات دهند.

راهپیمایان خاطر نشان شدند: این حادثۀ هولناک و فاجعه دلخراش زنگ خطر برای جهان اسلام و پایان عمر و سقوط رژیم مزدور و مسلمان کش آل سعود را به صدا در آورد.

بوشهری‌ها ضمن اعلام برائت از رژیم‌های صهیونیست و آل سعود، این اقدامات غیر انسانی را به شدت محکوم کردند و خواستار توقف کامل جنایت و کودکشی از غزه و فلسطین تا یمن شدند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات