خبرهای داغ:
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان تصریح کرد: ملت ایران توانستند با ایستادگی و مقاومت خود انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند و حضور خود را در همه صحنه ها اعلام کنند و اگر ایران در حال حاضر قدرت برتر است به برکت خون شهدا می باشد.
کد خبر: ۸۵۷۳۱۶۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سرهنگ مهدی طاهر خانی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان، با بیان اینکه شهدا در همه جا حضور دارند و نظاره گر اعمال و رفتار ما هستند ادامه داد: مراسم عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا به پاس رشادت ها و جان فشانی های شهدای عزیز والا مقام  در این 8سال می باشد و ما در این 35 سال دفاع مقدس را گرامی می داریم.

این مقام مسئول تصریح کرد: ملت ایران توانستند با ایستادگی و مقاومت خود انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند و حضور خود را در همه صحنه ها اعلام کنند و اگر ایران در حال حاضر قدرت برتر است به برکت خون شهدا می باشد.

طاهر خانی گفت:  ما هرآنچه که داریم و به  هر جا که رسیده اییم از برکت خون شهدا می باشد و نباید زحمات، رشادت ها و از خودگذشتگی های آنان را فراموش کرد .

وی با بیان سخنی از مقام معظم رهبری بیان کرد: " در موضوع دفاع مقدس طوری حرکت کنید که مسائل مربوط به شهدا فراموش نشود و تحریف صورت نگیرد."

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان در همین خصوص ادامه داد: وصیت نامه شهدا نباید تحریف و فراموش شود تا به دست جوانان برسد  تا آنان بتوانند به وظایف خود که ادامه راه شهدا است به خوبی عمل کنند .

این مسئول خاطر نشان کرد: همه شهدا در وصیت نامه خود تاکید کردند امام و رهبری را تنها نگذارید و گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشید و در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کنید تا به امید خدا به پیروزی برسید.

طاهر خانی تصریح کرد: شهدا زنده اند، در نزد پروردگار روزی می گیرند و نظاره کر ملت و جامعه هستند ما نیز در قبال آنان باید شهدا و خانواده شهدا را قدر بدانیم و تکریم کنیم.

در ابتدای این مراسم غلام رضا حقایق پور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، در عصر امروز در مراسم گلبارن و غبار روبی گلزار شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهدا و ایثار گران با بیان پیام مقام معظم رهبری اظهار کرد: "بسم الله الرحمن الرحیم. گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست- ان شاءالله ـ جلوه نام و یاد شهیدان عزیز راکم فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و بقا و حضور و درخشندگی است و این ماییم که باید با ارتباط و اتصال به این مفهوم بلند و ماندگار، برای خود و جامعه و کشور خود بلندی و ماندگاری به دست آوریم. نامگذاری یک روز از هفته دفاع مقدس به این نام مبارک ادای وظیفه در این راه است. سلام خدا بر ارواح طیبه ی شهیدان و خانواده های صبور آنان. سید علی خامنه ایی"

در پایان از تمامی نیرو های مسلح و بسیجیان حاضر در مراسم تشکر و قدر دانی به عمل آمد.

1005/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها