خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین بیان داشت: رهبری و ولایت فقیه مانع پیروزی دشمنان در تمامی جنگ ها می باشدو امریکاییها به دنبال تجزیه ایران بودند.
کد خبر: ۸۵۷۳۱۴۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین ، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر استان قزوین در خطبه های پیش از نماز جمعه امروز در مسجد جامع استان ،ضمن تیریک عید قربان حادثه تاسف بار منی را به خانواده حجاج ایرانی تسلیت گفت و ابراز امیدواری کرد که مسئولین این اتفاق تلخ را به شدت پیگیری کنند.

وی در ادامه با اشاره به هفته دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ما در ابتدای انقلاب اصلا اراده ای برای جنگ نداشتیم و ارتش ما آمادگی جنگ را نداشت و سپاه هم هنوز شکل نگرفته بود،اما طرف مقابل با حمایت دشمنان انقلاب اسلامی بسیار مجهز و آماده جنگ بود.

وی با اشاره به اهداف آن ها برای جنگ با ایران گفت: هدف جزئی آنان این بود که بخشی از ایران مثل خوزستان و اروند رود را از ایران جدا کنند.شعار آنان این بودکه 5 ایران کوچک بهتر از 1 ایران واحد است و با تجزیه ایران مانع رشد و قدرت گیری ایران شوند.

وی گفت: مهمترین و اصلی ترین هدف آنها سرنگونی انقلاب اسلامی است دشمن معتقد بود که این جنگ به پایان نمیرسد مگر اینکه جمهوری اسلامی ایران نابود گردد پیروزی انقلاب تهدیدی برای حاکمان قدرتمند منطقه بود لذا غرب و شرق متحد شدند که انقلاب اسلامی را سرنگون کنند.

وی در پایان با اشاره به صحبتهای مقام معظم رهبری عنوان کرد: امام فرمودند که چرا فکر می کنید که انقلاب اسلامی به پایان رسیده است ، اگر پیشرفتی در دنیا کرده ایم به برکت انقلاب است،اگر موفقیت و پیروزی بدست آورده ایم زیر سایه ی انقلاب اسلامی بوده است.امروز در جنگ فرهنگی و اقتصادی با دشمن با توکل بر خدا و ایمان و پشتیبانی از رهبری و ولایت فقیه و حضور مردم در عصه ها باز هم مانع پیروزی دشمن خواهیم شد.

 

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها