خبرهای داغ:

نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی در سلماس برپا شد

نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در میدان شهرداری سلماس آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۵۷۳۱۲۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رییس سازمان بسیج سازندگی کشور روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار کرد: عزم و اراده جدی بسیج در ایجاد یک حرکت انقلابی و موثر در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است چراکه امروزه در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان هستیم و دشمنان انقلاب اسلامی برای اینکه جلوی حرکت انقلاب را بگیرند، در همه زمینه ها تلاش می کنند.

سردار نعمان غلامی اظهار کرد: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس به خوبی درخشیدند و اکنون نیز در عرصه های اقتصادی و فرهنگی در مقابل نقشه های دشمنان برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی و الهی جمهوری اسلامی ایران در مباحث اقتصادی با اقتدار می ایستند.

وی اضافه کرد: اکنون یک جهاد اقتصادی واقعی در چرخه شکوفایی کشور ایجاد شده و دشمنان دریافته اند این نظام را با پیوند مستحکمی که با مردم دارد، نمی توانند با تحریم، تهدید و ارعاب از پای درآورند.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور به نقش ترویجی بسیج در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی اشاره کرد و گفت: در استانی مانند آذربایجان غربی باید با توجیه تاثیرات مثبت مکانیزاسیون کشاورزی به عموم فعالان این عرصه، چالش های موجود به سرعت حل شود.

وی گفت: ورود بسیج به عرصه اقتصاد مقاومتی در امتداد و ادامه حرکت مردمی کمک به نظام اسلامی است و نیروی بسیج در حوزه های مختلف نقش ترویجی و حمایتی را ایفا می کند که با توجه به دسترسی و گستردگی شبکه مخاطبان مردمی می تواند به همه دستگاههای متولی در تحقق اقتصاد مقاومتی کمک بسزایی داشته باشد.

فرمانده سپاه سلماس نیز در این مراسم بیان کرد: جنگی که هم اکنون در بیرون از مرزهای کشور اتفاق افتاده، جنگ با نظام جمهوری اسلامی برای جلوگیری از نفوذ ایران در منطقه است و در همین حال در حوزه اقتصادی هم در یک جنگ تمام عیار حضور داریم که عملی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری در این حوزه بسیار موثر است.

سرهنگ الهوردی داداش زاده افزود: امروز جنگ اقتصادی همانند هشت سال دفاع مقدس نیازمند تلاش و کمک همگانی است که سازمان بسیج سازندگی با کمک به ایجاد کارگاه های اشتغال زایی، تولیدی و صنایع تبدیلی توانسته است نقش بسیار موثری را ایفا کند.

نمایشگاه اقتصادمقاومتی شهرستان سلماس در 20 غرفه شامل انواع پرورش مرغ بومی وبوقلمون، پرورش ماهی، پرورش گل وگیاه دارویی، پرورش قارچ، مجسمه سازی، چرم دوزی و پرورش شتر مرغ و فرآورده های گوشتی تا هفتم مهرماه صبح و عصر برای بازدید عموم دایر است.

شهرستان سلماس در 90 کیلومتری مرکز استان آذربایجان غربی قراردارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار