معاون کمیته امداد امام خمینی(ره):

فعالیت یک هزار مرکز نیکوکاری در کشور/ چهار میلیون نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور از فعالیت سازنده و چشمگیر یک هزار مرکز نیکوکاری در سراسر ایران اسلامی و تلاش برای دو برابر کردن تعداد این مراکز در آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۳۱۲۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، مصطفی خاکسار، در حاشیه مراسم جشن بزرگ عید الاضحی شهر امیریه شهرستان دامغان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر چهار میلیون نفر به عنوان نیازمندان، مستمری بگیران و یا در قالب ارائه خدمت، تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند که امیدواریم این تعداد روز به روز کاهش یابد.

وی خاطر‌نشان کرد: مهمترین سیاست‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) خدمت رسانی به نیازمندان و ارائه خدمات اجتماعی، معیشتی، فرهنگی و اقتصادی و جلب مشارکت‌های مردمی در امر کمک‌رسانی به محرومان است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور افزود: در حال حاضر یک هزار مرکز نیکوکاری با هدف کمک به نیازمندان به صورت مردمی فعالیت‌های خیریه و امدادی انجام می‌دهند که در مرحله دوم ساماندهی و تشکیل تعداد این پایگاه‌ها به دو هزار مرکز افزایش می‌یابد.

خاکسار تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای کاهش افراد تحت پوشش و توانمند‌سازی آنان طرح‌های خود اشتغالی در زمینه‌های گوناگون اجرا نموده که ماحصل آن در سال گذشته اشتغال‌زایی برای 120 هزار نفر بوده که امیدواریم با اجرایی شدن تفاهم‌نامه‌های منعقد شده با بانک‌ها، در این زمینه موفقیت‌های بیشتری حاصل شود.




گفتنی است در این آیین
که با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده، شهرداران و بخشداران، اعضای شوراهای اسلامی، رؤسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان دامغان و شهر امیریه و مدیران کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان همراه با چندین هزار نفر اقشار مختلف مردم برگزار شد، به همت خیر نیک اندیش حاج ابراهیم امیرآبادیان 400 رأس گوسفند، 2رأس گاو و 2 نفر شتر و 200 رأس گوسفند نیز با تلاش مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سراسر استان و کمک‌های خیران این مراکز قربانی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار